کد خبر : 1770142 | 03 مرداد 1400 ساعت 11:30 | 71.4K بازدید | 0 دیدگاه

اشلی بارتی از رقابت های تک نفره حذف شد؛

حذف تنیسور شماره یک جهان برابر اسپانیایی گمنام

اشلی بارتی، تنیسور شماره یک جهان، در اولین دور بازی های انفرادی المپیک زنان در توکیو مبهوت نمایش قدرتمند سارا سوریبس تورمو از اسپانیا شد.

حذف تنیسور شماره یک جهان برابر اسپانیایی گمنام

به گزارش "ورزش سه"، بارتی استرالیایی که در جولای دومین عنوان گرند اسلم خود را در ویمبلدون به دست آورده بود، با نتیجه ناامیدکننده 6-4 و 6-3 برابر تنیسور اسپانیایی شکست خورد.این پیروزی بزرگترین برد دوران بازی سارا سوریبس تورمو بود.بارتی البته همچنان در رقابت های المپیک حضور خواهد داشت؛ او و استورم ساندرز در رقابت های دو نفره تنیس زنان به دور دوم راه یافته اند.بارتی در مسابقه با تورمو نمایشی پر اشتباه داشت و دچار 55 اشتباه در مقابل تنها 13 اشتباه تورمو شد.


سارا سوریبس تورمو پس از این پیروزی گفت: "این چیزی است که در تمام طول زندگی ام رویایش را دیده ام... اینکه اینجا باشم و حتی از آن بالاتر، شماره یک جهان را شکست دهم.این احساسی فوق العاده است. هنوز نمی توانم باورش کنم."

 

در یک بازی مهم دیگر در تنیس زنان نائومی اوساکا از ژاپن نیز با نتایج 6-1 و 6-4 از سد سای‌سای ژنگ از چین گذشت.اوساکا که در مراسم افتتاحیه مشعل المپیک را روشن کرده بود، اکنون در میان تنیسور های باقی مانده در رقابت های زنان المپیک توکیو از بالاترین رده جهانی برخوردار است.

دیدگاه‌ها