کد خبر : 1770319 | 03 مرداد 1400 ساعت 23:40 | 50.8K بازدید | 4 دیدگاه

مجیدی در قائمشهر یک ستاره جدید پیدا کرد(عکس)

استقلال همانند پرسپولیس باخت 1 صفر را تبدیل به پیروزی 3-1 کرد. با این تفاوت که استقلال در قائمشهر به مصاف نساجی رفته بود.

مجیدی در قائمشهر یک ستاره جدید پیدا کرد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در قائمشهر روی درخشش یکی از ستاره های خود به پیروزی رسید. متین کریم زاده مدافع چپ پای استقلال که پیش از این کمتر در ترکیب تیم به بازی گرفته می شد. مدافع فصل گذشته تیم پارس جنوبی که با سقوط تیم به دسته اول به تهران آمد و پیراهن تیم آبی را برتن کرد. 

 

 

 

 

متین ابتدا برای استقلال پنالتی گرفت تا ضربه وریا بازی را به تساوی بکشاند. او در ادامه به وریا پاس گل داد تا کاپیتان زننده گل برتری استقلال باشد و در نهایت دروازه نساجی را باز کرد تا استقلال 3-1 در این بازی پیروز شود. استقلال از آنجایی که پیش از این بازی به نشانه اعتراض به رفتار باشگاه خوب تمرین نکرده بود و حتی با اتوبوس راهی قا ئمشهر شده بود تصور می شد در قائمشهر آن استقلال همیشگی نباشد و حتی بازی را با باخت تمام کند و در دقایق ابتدایی هم این اتفاق رخ داد. زمانی که کریم اسلامی روی پاس محمود قائد رحمتی دروازه تیم استقلال را باز کرد. اما بعد ازاین گل نزدیک به پایان نیمه استقلال به تیم دیگری تبدیل شد و ابتدا به گل تساوی دست یافت و در نیمه دوم دو گل دیگر زد تا شکست 1-0 را با برتری 3-1 عوض کند. 

 

 

 

 

فرهاد مجیدی در قائمشهر یک ستاره جدید پیدا کرد. متین کریم زاده. شاید کمی دیر اما باز هم این اتفاق مفید است. به این خاطر که استقلال جام حذفی را پیش رو دارد و در یک چشم بهم زدن بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم می رسد. هم چنین فصل بعد. متین کریم زاده در ابتدای راه است و بدون شک از این پس فرهاد مجیدی نگاه جدی تر و به اصطلاح فوتبالی ها خریدارانه ای به او خواهد داشت و ادامه این روند شرط است. او می تواند در جناح چپ استقلال یکی از مهره های تاثیر گذار باشد و بارها و بارها مدافع راست را در موقعیت گل قرار دهد. چه رسد به وینگر راست.

 

دیدگاه‌ها