کد خبر : 1770376 | 04 مرداد 1400 ساعت 01:47 | 117.9K بازدید | 2 دیدگاه

مددی:

بعد از برد پرسپولیس نمی‌توانستم خودم را کنترل کنم

مدیرعامل استقلال تایید کرد که با کادرفنی آبی‌پوشان چالش‌هایی را دارد.

بعد از برد پرسپولیس نمی‌توانستم خودم را کنترل کنم

به گزارش "ورزش سه" یکی از مهم‌ترین بخش‌های صحبت احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال در برنامه شب‌های فوتبالی به صحبت‌های او درباره چالش‌هایش با کادرفنی استقلال باز می‌گشت؛ مددی در این‌باره گفت: واقعیت این است که چالش‌هایی با کادرفنی وجود دارد، عمده مشکل به مسائل مالی بر می‌گردد. کادرفنی هم از ناحیه بازیکن تحت فشار است، دیروز هم که من خدمت بازیکنان و کادرفنی رفتم، به عینه دیدم که کادرفنی هم از سوی بازیکن تحت فشار است.

 

وی افزود: بازیکن هم حق دارد، من همینجا اعلام کنم که ما در پرداخت کلیه مطالبات بازیکنان گردن‌مان از مو هم باریک‌تر است؛ تمام مطالبات بازیکنان را پرداخت می‌کنیم، این‌طور نیست که بگوییم که یک مدیر دیگر قرارداد بسته و به ما ربطی ندارد، خیر. من عمده قراردادهای فصل گذشته را هم تسویه کردم، آن‌هم در شرایطی که به من ارتباطی نداشت. تقریبا یک عدد خیلی کمی از فصل گذشته باقیمانده و تا الان هم میانگین 65 درصد پرداخت شده است.

 

مددی ادامه داد: این چالش‌ها و اختلاف نظر‌ها عمده آن به مسائل مالی بر می‌گردد، و البته شیطنت‌های برخی افراد خاص. افراد نزدیک به باشگاه که به جای این‌که همیت کنند و انسجام داشته باشیم و مشکلات استقلال را حل کنیم، پول‌هایشان را جای دیگری خرج می‌کنند و فضاهای آلوده‌ای را ایجاد می‌کنند. این بحثی که می‌کنیم راجع به مدیران سابق نیست، راجع به افراد نزدیک به باشگاه است.

 

احمد مددی درباره تبریک بازی پرسپولیس هم گفت: من بعد از مسابقه از طریق واتساپ هم به سرپرست محترم و هم سرمربی تبریک گفتم و این‌که می‌گویند من این کار را انجام نداده‌ام، یک شیطنت است؛ آنقدر آن لحظه در ورزشگاه خوشحال بودم که آن کسی که همراه من بود، نمی‌توانست من را کنترل کند!

 

مدیرعامل استقلال در بخش پایانی صحبت‌های خود در این بخش توضیح داد: من نمی‌توانم تایید یا تکذیب کنم که چه کسی است، اما این مسائلی که اتفاق می‌افتد را من زیبنده نمی‌دانم. اگر شما استقلالی هستید، اگر عرق این تیم را دارید، بیاید روی صحنه کمک کنید و این صحنه را با هم اداره کنیم. مشکلات و چالش‌های مالی که وجود دارد را کمک کنید تا حل شود، این‌که پشت صحنه سناریوسازی شود و پول‌هایی در فضای مجازی هزینه شود، واقعا زیبنده باشگاه بزرگ و مردمی استقلال نیست.

 

دیدگاه‌ها