کد خبر : 1770591 | 04 مرداد 1400 ساعت 22:47 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

خط و نشان کاپیتان دورتموند؛ به دنبال دوگانه ایم

مارکو رویس، کاپیتان دورتموند تمرینات پیش فصل مارکو روزه، سرمربی جدید این تیم را طاقت فرسا و البته آموزنده توصیف کرد.

خط و نشان کاپیتان دورتموند؛ به دنبال دوگانه ایم

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه دورتموند از فصل 12-2011 تحت هدایت یورگن کلوپ موفق به کسب عنوان قهرمانی در بوندسلیگا نشده است. آنها در این 9 سال پنج بار پشت سر بایرن مونیخ به مقام نایب قهرمانی رسیده اند. مارکو رویس، کاپیتان متعصب دورتموند معتقد است تیم فعلی دورتموند پتانسیل شکستن این طلسم و فتح هر دو جام داخلی فوتبال آلمان در فصل پیش رو دارد.

 

1588266

 

مارکو رویس در کنفرانس مطبوعاتی اردوی آماده سازی پیش فصل دورتموند در سوئیس گفت: "ما تیمی در اختیار داریم که می تواند قهرمان بوندسلیگا و جام حذفی شده و در لیگ قهرمانان نیز به مراحل پایانی صعود کند. البته خیلی موارد باید ترکیب شوند، اما چنین پتانسیلی در تیم وجود دارد. البته ما باید این موضوع را در طول یک فصل نشان دهیم. شما در بازی های خاصی به شانس هم نیاز دارید، اما طرفداران می خواهند ببینند که شما با اشتیاق فراوان و تمام وجود بازی می کنید.

 

کار کردن با مارکو روزه و کادر فنی اش بسیار سرگرم کننده است. امیدواریم که به زودی بتوانیم مواردی را که او به ما می آموزد در زمین هم نشان دهیم. ما در مسیر خوبی قرار داریم و اوضاع در تمرینات مناسب است. تمرینات آمادگی پیش فصل باید اینگونه واقعا طاقت فرسا باشد، اما ما چیزهای جدید و زیادی نیز در این مدت از کادر فنی جدید یاد گرفته ایم."

دیدگاه‌ها