کد خبر : 1771184 | 08 مرداد 1400 ساعت 11:23 | 23.4K بازدید | 1 دیدگاه

انتقال مدافع انگلیسی به منچستریونایتد منتفی شد؟

بعد از هزینه بالای انتقال جیدون سانچو و رافائل واران به منچستر یونایتد، حالا جذب کیه‌ران تریپیر توسط این تیم در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

انتقال مدافع انگلیسی به منچستریونایتد منتفی شد؟

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد در نقل و انتقالات تابستانی یکی از موفق ترین باشگاه های اروپا بوده و توانسته دو ستاره بزرگ و تاثیرگذار یعنی جیدون سانچو و رافائل واران را به خدمت بگیرد و در واقع به نظر می‌رسد که آنها قصد دارند فصل آینده در همه رقابت ها به عنوان مدعی ظاهر شوند.

 

اما منچستریونایتد برای جذب سانچو و واران از دورتموند و رئال مادرید هزینه ای بالغ بر 167 میلیون دلار انجام داده و به نظر می رسد که آنها در صورت علاقه به جذب بازیکنان جدید باید برخی ستاره های خود را به فروش برسانند؛ این در حالی است که اوله گنار سولسشر اخیراً مدعی شده بود که کار شیاطین سرخ در نقل و انتقالات تقریباً به اتمام رسیده است.

 

 

1451278

 

 

اما یکی از بازیکنانی که از مدتها قبل شایعات علاقه منچستریونایتد برای جذب او شنیده شده، مدافع راست انگلیسی و ملی‌پوش اتلتیکومادرید یعنی کیه ران تریپیر بوده است. با این حال همانطور که گفته شد یونایتد برای جذب این بازیکن به فروش برخی بازیکنان خود احتیاج دارد اما در عین حال تلگراف مدعی شده که آنها حاضر نیستند مبلغ درخواستی اتلتیکو یعنی 30 میلیون یورو را برای جذب مدافع انگلیسی بپردازند اما خود تریپیر امیدوار است که انتقال او به اولدترافورد تا پایان تابستان امسال نهایی شود.

دیدگاه‌ها