کد خبر : 1771376 | 09 مرداد 1400 ساعت 00:56 | 9.7K بازدید | 6 دیدگاه

ترابی: همه به قدرت ما اعتراف می‌کنند

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید با پنجمین قهرمانی پرسپولیس همه به قدرت این تیم اعتراف می‌کنند.

ترابی: همه به قدرت ما اعتراف می‌کنند

مهدی ترابی پس از پنجمین قهرمانی پرسپولیس اظهار داشت: به هوادارانمان تبریک می‌گویم. قبل از بازی جلوی در آمدند و شرمنده‌مان کردند. از دقیقه ۸۰ به بعد صدایشان می‌آمد. دمشان گرم آمدند و به ما انرژی دادند. خدا را شکر شرمنده آنها نشدیم. امیدوارم بتوانیم این روند را سال های دیگر و انشالله در آسیا ادامه بدهیم و بتوانیم دلشان را شاد کنیم.

 

ترابی در واکنش به جدایی‌اش از پرسپولیس و بازگشت دوباره‌اش گفت: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است. مهم نیست چه کسی هست و چه کسی نیست. همیشه عملکرد خوب خودش را نشان می‌دهد و یواش یواش همه رقبا به این اعتراف می‌کنند که این قدرت پرسپولیس است که نتیجه می‌گیرد. امیدوارم سال بعد و در همین بازی‌های آسیایی که پیش رو داریم بتوانیم عملکرد خوبمان را ادامه بدهیم و جا‌م‌های زیادی به هوادارانمان بدهیم. سهم همه بچه‌ها یک جور است و همه برای موفقیت پرسپولیس تلاش می‌کنند. 

 

هافبک تیم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که کدام قهرمانی سخت‌تر بود گفت: این قهرمانی سخت‌تر بود. انصافا سپاهان خیلی خوب بود. خدا را شکر خدا لطفش شامل حال ما شد و توانستیم از دو امتیاز اختلافی که داشتیم استفاده کنیم و در نهایت قهرمان شویم.

دیدگاه‌ها