کد خبر : 1771393 | 09 مرداد 1400 ساعت 01:34 | 14.2K بازدید | 1 دیدگاه

فکری: نفت به مشکل بخورد، کمک می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ضمن قدردانی از عملکرد شاگردان خود، به آلومینیوم اراک هم تبریک گفت .

فکری: نفت به مشکل بخورد، کمک می‌کنم

به گزارش "ورزش سه" پس از پیروزی یک بر صفر تیم نفت مسجدسلیمان مقابل آلومینیوم اراک، محمود فکری سرمربی نفتی‌ها در کنفرانس خبری حاضر شد؛ او که تیمش امشب با پیروزی مقابل آلومینیوم، بقایش در لیگ برتر مسجل شد، با خرسندی از نمایش شاگردانش مقابل آلومینیوم، به تمجید از حریف پرداخت. فکری گفت: من مجدد جا دارد که به تیم آلومینیوم اراک تبریک بگویم، چرا که با توجه به این‌که اولین سال حضورشان در لیگ برتر بود، نتایج خوبی گرفتند و حتی تا چهارم جدول هم پیش رفتند و فکر می‌کنم یک برنامه ریزی خوب و درست داشته باشند، تیم آلومینیوم این پتانسیل را دارد که سال آینده جایگاه بهتری را به دست آورد.

 

وی افزود: چرا که اراک با توجه به شناختی که دارم، ساختار خوبی را دارد، در مجموع امکانات و تشکیلات را دارد، یک برنامه‌ریزی خوبی اگر بشود، مطمئنا با توجه به نتایج خوب امسال و خودباوری به دست آمده، می‌توانند در سال آینده نتایج بهتری هم به دست آورند.

 

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درمورد حضورش برای فصل آینده در این تیم، گفت: تازه مشخص شد که تیم در لیگ برتر می‌ماند. هنوز صحبت رسمی انجام نشده است. باید دید که سیاست باشگاه چیست. ما هم برای خودمان برنامه‌هایی را داریم و اگر شرایط فراهم باشد، خوشحال می‌شوم در این تیم کار کنم. از طرفی خوشحالم که توانستم اندکی در ماندن تیم در لیگ برتر نقش داشته باشم. اعلام آمادگی می‌کنم که هر زمانی تیم نفت به مشکل بخورد حتماً به این تیم کمک خواهم کرد، چون مردم مسجد سلیمان را دوست دارم و امیدوارم خاطرات خوب بیشتری را با هم رقم بزنیم. باید دید که تقدیر چه خواهد شد.

دیدگاه‌ها