کد خبر : 1771498 | 09 مرداد 1400 ساعت 13:24 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش غیرمنتظره اسلامی در آخر فصل (عکس)

مهاجم با تجربه نساجی مازندران روند خوب خود را در هفته پایانی مقابل گل‌گهر هم حفظ کرد.

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران برخلاف همه پیش‌بینی‌ها در نیم‌فصل دوم ظاهر شد و در نهایت هم با هدایت ساکت الهامی لیگ برتری ماند، اما یکی از چهره‌های ویژه این تیم بدون تردید کریم اسلامی، مهاجم با تجربه آنها بود که در دور برگشت و به ویژه هفته‌های پایانی با گل‌ها یا پاس‌های خود خوش درخشید.

 

اسلامی که در هفته‌های اخیر بیشتر از قبل روی فرم آمده و در دو دیدار گذشته مقابل ذوب‌آهن و استقلال گلزنی کرده بود، در جریان آخرین مسابقه فصل هم نمایش تاثیرگذاری در جریان کسب امتیاز برای نساجی مقابل گل‌گهر داشت و یکبار دیگر تیمش را به گل رساند.

مهاجم با تجربه نساجی در شروع نیمه دوم و در حالی که شاگردان امیر قلعه‌نویی به دنبال زدن گل تساوی بودند، یک پاس در عمق دیدنی به حسین زامهران داد تا این بازیکن با جای گذاشتن مهرداد بشاگردی و یک ضربه بغل پای زمینی گل دوم نساجی را بزند و همین گل تضمین کننده کسب امتیاز برای آنها در سیرجان باشد.

 

1629249

 

1629250

 

نساجی در فصلی حضورش در لیگ برتری را تداوم بخشید که نفرات بومی این تیم ازجمله اسلامی سعی کردند تمام توان خود را بگذارند و با گلزنی یا پاس گل‌های خود  این تیم را در کسب امتیاز کمک کنند تا سهمیه استان مازندران حفظ شود؛ اتفاقی که در نهایت برای آنها رقم خورد و منجر به شادی در قائم‌شهر شد.

دیدگاه‌ها