کد خبر : 1771518 | 09 مرداد 1400 ساعت 15:02 | 38.4K بازدید | 5 دیدگاه

برای همه چیز سپاسگزارم؛

خداحافظی احساسی حاج‌صفی با سپاهانی‌ها(عکس)

کاپیتان تیم ملی فوتبال فصل آینده برای سومین مرتبه به فوتبال اروپا می‌رود و اینبار هم یونان را برای ماجراجویی‌هایش برگزیده است.

به گزارش "ورزش سه"، احسان حاج صفی یکی از 4 بازیکنی بود که شب گذشته در رختکن ورزشگاه آزادی توسط باشگاه  سپاهان مورد تقدیر قرار گرفت تا به صورت رسمی از جمع طلایی پوشان جدا شود.


او که در چهارمین هفته نیم فصل دوم مسابقات لیگ بیستم به ترکیب طلایی پوشان اضافه شد، با 3 پاس گل و 2 گل نقش مهمی در رقابتی جذابی داشت که سپاهانی ها با پرسپولیس در  لیگ بیستم داشتند و حالا که وقت خداحافظی و کوچ دوباره به فوتبال اروپا رسیده است، کاپیتان تیم ملی با انتشار پست زیر با سپاهان و هوادارانش خداحافظی کرده است.


« برای همه چیز از شما سپاسگزارم. از باشگاه بزرگ سپاهان که همیشه بازی کردن در آن برایم افتخار بوده است؛ از محرم عزیز که در کنارش تجربه های زیادی را کسب کردم  و در نهایت از همه هواداران فهیم که هیچ گاه محبت‌تان را از من دریغ نکردید و در روزهای سخت همواره با انرژی هایتان به من انگیزه مضاعف دادید. حمایت هایتان باعث شد من در فوتبالم پیشرفت کنم و برسم به جایی که هم اکنون ایستاده ام! امیدوارم توانسته باشم پاسخ محبت‌تان را آنگونه که شایسته است بدهم. خداحافظی با سپاهان و خانه‌ام همیشه برایم سخت بوده، اما در فصل پیش رو تقدیر چنان شد که در خدمت سپاهان نباشم ولی قلبم همیشه به عشق سپاهان خواهد تپید. با آرزوی قهرمانی و‌موفقیت برای باشگاه بزرگ سپاهان.
بدرود سپاهان ماندگار.»


احسان حاج صفی فصل آینده که منتهی به جام جهانی 2022 نیز خوداهد شد را در آ ا ک آتن توپ خواهد زد.

 

1629281

دیدگاه‌ها