کد خبر : 1771544 | 09 مرداد 1400 ساعت 16:32 | 25.6K بازدید | 2 دیدگاه

در متن و حاشیه المپیک

عذرخواهی جوکوویچ از مردم صربستان؛ عمیقا متاسفم

نواک جوکوویچ از اینکه نتوانست برای صربستان در المپیک توکیو مدال بیاورد، ابراز تاسف کرد.

عذرخواهی جوکوویچ از مردم صربستان؛ عمیقا متاسفم

به گزارش "ورزش سه"، نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان امروز با شکست در دیدار رده بندی المپیک برابر حریف اسپانیای خود کارنیو بوستا از رسیدن به مدال باز ماند. او از رقابت رده بندی تنیس ترکیبی دوبل نیز به دلیل مصدومیت شانه چپ هم انصراف داده بود تا المپیک را دست خالی ترک کند.

 

 

1629340

 

 

جوکوویچ که در نیمه نهایی به الکساندر زورف باخته بود، امروز برابر حریف اسپانیایی خود نیز 2-1 مغلوب شد و در حالی که در مرز گریه بود برابر رسانه های صربستانی خبر از انصراف قطعی خود از رده بندی تنیس دوبل ترکیبی داد. او قرار بود همراه هموطنش نینا استوجانوویچ برابر اَش بارتی و جان پیرس از استرالیا قرار بگیرد ولی با کناره گیری از حضور در این رقابت، مدال برنز به زوج استرالیایی رسید.

 

 

1629254

 

 

جوکوویچ ساعتی پس از شکست و در حالی که کمی آرام تر شده بود به خبرنگاران گفت:« افسوس که نتوانستم برای کشورم مدال بیاورم ولی هرگز از اینکه در المپیک حاضر شدم، پشیمان نیستم. صادقانه بگویم که از لحاظ روحی و روانی بسیار خسته بودم ولی انگیزه بالایم باعث شد تا به المپیک بیایم.

برابر زورف خستگی و مصدومیت اجازه نداد بازی خودم را انجام دهم و امروز هم کارنیو بی نقص کار کرد. نه از لحاظ بدنی و نه روحی در سطح خودم نبودم ولی گفتم که از حضور در المپیک پشیمان نیستم. می خواهم در المپیک پاریس نیز شانسم را امتحان کنم و برای کشورم خواهم جنگید. عمیقا متاسفم که ملتم را ناامید کردم.»

 

دیدگاه‌ها