کد خبر : 1771892 | 11 مرداد 1400 ساعت 12:09 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

تفرقه را کنار بگذارند و در کنار هم باشند؛

فلاح‌زاده: چوب لای چرخ ما می‌گذاشتند

دروازه‌بان صنعت نفت از مسؤولان خوزستان درخواست حمایت از این تیم کرد.

فلاح‌زاده: چوب لای چرخ ما می‌گذاشتند

به گزارش "ورزش سه"، حامد فلاح‌زاده با اشاره به عملکرد صنعت نفت در فصل اخیر عنوان کرد: در نیم‌فصل اول خیلی خوب کار کردیم و با اینکه بیش از ۱۵ بازیکن را در ابتدای فصل از دست دادیم، دست آقای پورموسوی خالی بود و زمان آماده‌سازی مناسبی هم نداشتیم، اما به رده‌های بالا فکر می‌کردیم ولی شرایطی برای تیم به وجود آوردند که در دور برگشت همان عملکرد را نداشته باشیم.

 

او یادآور شد: خیلی‌ها دوست نداشتند صنعت نفت لیگ برتری بماند و چوب لای چرخ تیم می‌گذاشتند و مانع می‌شدند تا کارهای تیم درست و به موقع پیش برود. از طرف دیگر در صفحات فیک در فضای مجازی ایجاد حاشیه می‌کردند تا بازیکنان را تحت تاثیر حواشی قرار بدهند.

دروازه‌بان با تجربه صنعت نفت ادامه داد: وزارت نفت کاملا تیم را رها کرده و قرار نبود بودجه‌ای به تیم تزریق شود، اما با پیگیری‌های آقای عیسی‌زاده و یکی از نماینده‌های شهر آبادان انجام دادند، بودجه نصف و نیمه‌ای در اواسط نیم‌فصل دوم به تیم تزریق شد که توانست کمی از مشکلات صنعت نفت را حل کند. البته از همان پولی که تزریق شد، حدود ۳۰ درصد را اداره ورزش و جوانان استان خوزستان برای خود برداشت و به صنعت نفت نداد!

 

فلاح‌زاده درباره شرایط بازی در صنعت نفت عنوان کرد: یکی از خوبی‌های بازی کردن در آبادان این است که مردم این شهر فوتبالی هستند و فوتبال و صنعت نفت جزو زندگی آنهاست. آبادانی‌ها علاقه شدیدی به تیم شهرشان دارند و از درک بالایی برخوردار هستند. حتما می‌دانند آقایان عیسی‌زاده و پورموسوی با توجه به شرایطی که وجود داشت، کار بزرگی کردند.

 

1587206

 

او ادامه داد: از مدیرعامل باشگاه صنعت نفت تشکر می‌کنم که در فصل اخیر با وجود کم و کاستی‌ها و همچنین غیر خصوصی بودن صنعت نفت، به دنبال تامین منابع مالی بود که موجب شد تا قبل از آخرین بازی فصل حدود ۶۵ درصد دریافتی داشته باشیم. امیدوارم در فصل آینده نیز همین روند ادامه پیدا کند و مشکلاتی که این باشگاه در سالیان اخیر داشت، اتفاق نیفتد چون در سال جدید هم وزارت نفت تاکید کرده هیچ پولی پرداخت نمی‌کند.

 

دروازه‌بان صنعت نفت عنوان کرد: ان‌شاالله با درایت مسؤولان شهری و آقای عیسی‌زاده مشکلات صنعت نفت حل شود. امیدوارم مسؤولان خوزستان تفرقه را کنار بگذارند و در کنار هم باشند تا این تیم ریشه‌دار موفق شود. حق مردم آبادان بیشتر از این‌هاست و اگر صنعت نفت سال آینده زیر نظر پالایشگاه نفت آبادان نرود، دچار مشکلات شدیدی خواهد شد.

فلاح‌زاده در خصوص ماندن یا رفتن از صنعت نفت ابراز کرد: خاک آبادان طوری است که آدم را پاگیر می‌کند. بخاطر محبت‌هایی که در فضای حقیقی یا مجازی داشتند، علاقه شدیدی به مردم این شهر پیدا کردم و در فصل اخیر با اینکه مسابقات ما بدون تماشاگر بود، اما لطف آنها شامل حال بنده شد. به هر جای آبادان می‌رفتم، مهمان‌نوازی خود را نشان می‌دادند و امیدوارم من هم توانسته باشم با عملکردم موجب رضایت آنها شده باشم.

 

او ادامه داد: باشگاه صنعت نفت پیشنهاد تمدید قرارداد به بنده داده، اما پس از یک استراحت برای آینده‌ام تصمیم‌گیری می‌کنم. اگر در صنعت نفت ماندم، با افتخار برای خوشحالی هواداران این تیم بازی خواهم کرد و اگر جدا شدم، امیدوارم بهترین اتفاقات در انتظار صنعت نفت باشد.

دیدگاه‌ها