کد خبر : 1772081 | 12 مرداد 1400 ساعت 12:25 | 66.1K بازدید | 2 دیدگاه

شانس دبل خانوادگی بیشتر شد؛

استرس برادرانه‌ی گرایی روی سکوها (عکس)

برادران گرایی امروز عصر در توکیو می توانند اتفاقی تاریخی را در کشتی فرنگی رقم بزنند.

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا گرایی، در وزن ۶۷ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف هورتا از کلمبیا رفت که با نتیجه ۸ بر صفر پیروز و راهی دور بعد شد. او در در مرحله یک ‌چهارم نهایی در مصاف با استابلر قهرمان جهان از آلمان نتیجه ۵-۵ پیروز شد و به نیمه‌نهایی صعود کرد.

به این ترتیب او این شانس را دارد که با کسب یک پیروزی دیگر، اولین و تنها ترین فینالیست فرنگی ایران در المپیک 2020 لقب بگیرد؛ کاری که برادرش محمدعلی با وجود تلاش بسیار و کشتی های زیبا از انجام آن بازماند. محمدعلی که عصر امروز به وقت توکیو برای کسب مدال برنز تلاش خواهد کرد؛ با حضور در سالن محل برگزاری بازی های کشتی، مبارزات برادر خود را با جدیت و هیجان بالایی به تماشا نشست.

 

محمدعلی گرایی که شانس برنز دارد، برای رسیدن برادرش به جمع 4 کشتی گیر نهایی وزن 67 کیلوگرم المپیک حرص و جوش بسیاری روی سکوها خورد تا صحنه های جالب و ماندگار از او ثبت شود.

 

1630338

 

1630339

 

محمدرضا پس از راهیابی به نیمه نهایی در پاسخ به این سوال که پیش بینی می شد شکست محمدعلی در روز گذشته روی عملکرد او تأثیر داشته باشد، گفت: "من هدف های  خودم را دارم. درست است که وقتی محمدعلی باخت، خیلی ناراحت شدم اما این موضوع نباید روحیه من را بهم می ریخت. اجازه ندادم این نتیجه ذهن من را خراب کند."

 

دیدگاه‌ها