کد خبر : 1772263 | 13 مرداد 1400 ساعت 12:20 | 25.8K بازدید | 1 دیدگاه

از متن و حاشیه المپیک؛

جوکر محبوب المپیک مادرش را از دست داد

ریون ساندرز، ورزشکار آمریکایی که در رشته پرتاب گوی به مدال نقره رسید و به خاطر ظاهر و اخلاق دوست داشتنی اش محبوب هواداران شده بود، مادرش را چند روز پس از کسب مدال از دست داد.

به گزارش "ورزش سه"، ریون ساندرز، ورزشکار آمریکایی محبوب هواداران در المپیک توکیو، در شبکه های اجتماعی گفت که مادرش تنها چند روز پس از اینکه او مدال نقره پرتاب گوی را کسب کرد، درگذشته است.
ساندرز در توییتر نوشت: "رسانه های اجتماعی را ترک می کنم تا مدتی از سلامت روان خودم و خانواده ام مراقبت کنم. مادرم زن بزرگی بود و برای همیشه از طریق من زنده خواهد ماند. فرشته نگهبان شماره یک من.


من همیشه و تا ابد دوستت خواهم داشت."

ساندرز در طول بازی ها با شخصیت شوخ و شنگ و استعداد ورزشی، موهای سبز و بنفش و ماسک "جوکر" حمایت هواداران بسیاری را جلب کرد و با افتخار نام مستعاری را که برابر با نیرو و قدرت محض او بود، از سوی هواداران دریافت کرد: "هالک".

با این حال شاید بیشترین تاثیر او در المپیک اعتراضش روی سکو بود؛ هنگامی که او دستان خود را به صورت X بالای سرش بلند کرد. حرکتی که در حمایت از مردم مظلوم و تحت ستم در سراسر جهان انجام شد.

کمیته المپیک و پارالمپیک ایالات متحده آمریکا در بیانیه ای مشترک به خانواده ساندرز تسلیت گفتند.

 

1630717

 

1630718

 

در این بیانیه آمده است: "USOPC و USATF مایلند صادقانه ترین تسلیت خود را به ریون ارائه دهند. مادرش میراثی باورنکردنی را با دخترش به جا می گذارد که ما به او افتخار می کنیم و قدردان آن هستیم که او را هم تیمی خود می نامیم."

دیدگاه‌ها