کد خبر : 1772424 | 13 مرداد 1400 ساعت 22:23 | 19.4K بازدید | 4 دیدگاه

دو تغییر به موقع، زمینه ساز فینالیست شدن مجیدی

لحظه ای که تعویض طلایی فرهاد ورق را برگرداند

سبحان خاقانی و فرشید اسماعیلی دو بازیکن تعویضی فرهاد مجیدی پس از حضور در بازی، شرایط بازی را کاملا تغییر دادند.

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین دیدار از مرحله نیمه نهایی جام حذفی، استقلال در استادیوم آزادی به مصاف گل گهر رفت. در حالیکه سیرجانی ها با یک گل از میزبان خود پیش بودند، در نهایت این آبی های پایتخت بودند که بازگشت بسیار خوبی به بازی داشتند و با برتری دو بر یک زمین مسابقه را ترک کردند.


در دقیقه 69 و در حالیکه آبی پوشان یک بر صفر عقب بودند، سبحان خاقانی به جای ارسلان مطهری به زمین آمد و 9 دقیقه پیش از آن نیز فرشید اسماعیلی به جای مهدی پور به میدان آمده بود و از آنجا بود که ورق بازی کاملا برگشت. استقلال روی شوت آرش رضاوند به یک خطای پنالتی رسید و وریا غفوری حساب کار را به تساوی کشاند.


در دقیقه 80 ضربه بازیکن گل گهر به بدن نادری برخورد کرد و سیرجانی ها معتقد بودند که داور باید برای آنها یک خطای پنالتی اعلام می کرد. در حالیکه پشت محوطه جریمه توپ برگشتی به آرمین سهرابیان رسیده بود، استپ بد این بازیکن باعث شد تا توپ از او فاصله گرفته و سبحان خاقانی با حضور به موقع، توپ را از این بازیکن گرفت.


بازیکن تعویضی آبی ها با حرکتی انفجاری و ضدحمله ای دیدنی، توپ را تا میانه های میدان پیش برد و آن را به فرشید اسماعیلی رساند. هافبک تازه به زمین آمده استقلال نیز با دیدی خوب، سبحان خاقانی را صاحب توپ کرد که از عمق دفاع میهمان به سمت دروازه بشاگردی پیش تاخته بود.


خاقانی پس از دریافت پاس اسماعیلی وارد محوطه جریمه شد و پس از یک سرتوپ دیدنی، میلاد زکی پور را جا گذاشت و مدافع سیرجانی ها مجبور شد روی خاقانی مرتکب خطا شود و وحید کاظمی نیز دومین خطای پنالتی را به سود استقلال اعلام کرد که غفوری آن را نیز وارد دروازه کرد.


خاقانی که در این فصل بازیکن موثری نشان داده است، جواب اعتماد مجیدی را به خوبی داد و با یک توپ گیری به موقع از پشت محوطه جریمه خودی و پاس به اسماعیلی، زمینه ساز گل دوم تیمش شد. دو تعویض فرهاد مجیدی در بازی کاملا تأثیرگذار بودند و استقلال با برتری دو بر یک راهی دیدار فینال شد.

 

1631078

 

1631080

 

1631079

دیدگاه‌ها