کد خبر : 1772432 | 13 مرداد 1400 ساعت 22:32 | 16.1K بازدید | 1 دیدگاه

وریا و فرهاد به دنبال جبران در جام حذفی (عکس)

استقلال در نیمه نهایی جام حذفی با دبل وریا غفوری با غلبه برگل گهر سیرجان راهی فینال شد.

وریا و فرهاد به دنبال جبران در جام حذفی (عکس)

به گزارش "ورزش سه "، نبرد استقلال و گل گهر سیرجان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی  که در نیمه اول با گل دقیقه 45 گل گهری ها به نفع این تیم پایان یافته بود  در نیمه دوم  با کامبک استقلالی ها و زدن دو گل از روی نقطه پنالتی توسط کاپیتان این تیم وریا غفوری به نفع استقلال پایان یافت تا آنها برای دومین بار پیاپی به دیدار فینال این رقابت ها برسند.


شاگردان مجیدی که چهار دیدار سخت برابر تیم های لیگ برتری را برای رسیدن به فینال برابر تیم های پیکان ،ذوب آهن ،پرسپولیس و گل گهر به نفع خود به پایان رساندند ، در برابر گل گهر تا اواخر مسابقه با یک گل از حریف خود عقب بودند، با زدن دو ضربه پنالتی به خواسته خود رسیدند تا  روز یکشنبه در فینال این رقابت ها در ورزشگاه نقش جهان به مصاف برنده دیدار فولاد و ملوان بروند. 


وریا غفوری کاپیتان آبی ها که به همراه استقلال در  فصل گذشته در یک قدمی این جام قافیه را به تراکتور واگذار کرد و بعد از آن فینال مربی تیم مجیدی  از این تیم جدا شد، بعد از زدن گل دوم استقلال به آغوش مربی خود رفت تا شادی رسیدن به فینال را با هم تقسیم کنند.


هم مجیدی و هم وریا می دانند ، برای تکرار این شادی شب سختی در فینال جام حذفی برابر تیم احتمالی فولاد دارند که تا دقیقه 60 با دو گل برابر ملوان پیش است و درآن دیدار باید از تمام توان خودشان استفاده کنند.

 

1631088

 

1631086

 

1631087

 

 

دیدگاه‌ها