کد خبر : 1772862 | 16 مرداد 1400 ساعت 15:42 | 134K بازدید | 7 دیدگاه

صریح و متفاوت

پیغام خداحافظی عجیب تراشتگن برای لیونل مسی

مارک آندره تراشتگن هم مثل دیگر هم تیمی هایش در بارسا با لیونل مسی خداحافظی کرد.

پیغام خداحافظی عجیب تراشتگن برای لیونل مسی

به گزارش "ورزش سه"، جدایی لیونل مسی از بارسا دو روز پیش تایید شد و فوق ستاره آرژانتینی پس از 21 سال بارسلونا را ترک خواهد کرد. پنجشنبه شب به نظر می رسید خبر تمدید مسی اعلام خواهد شد ولی در عوض دو طرف خبر از قطع همکاری با یکدیگر دادند. مشکلات مالی بارسا و عدم انفعال لالیگا دلیل اصلی تمدید نشدن قرارداد مسی بود.

بسیاری از هم تیمی های لیونل مسی با او خداحافظی کرده اند و یکی از آنها مارک آندره تراشتگن گلر آلمانی کاتالان ها بود.

پیام او اما نسبت به دیگر بازیکنان بارسا متفاوت و تا حدی عجیب بود.

 

 

1588732

 

 

تراشتگن که به صراحت لهجه معروف است، برای مسی نوشت:« لئو، برای من بازی کنار تو طی این همه سال، افتخار بزرگی بود. باهم جام ها و افتخارات زیادی را جشن گرفتیم و لحظات مهمی را زندگی کردیم. با اینکه برخی مواقع اشتراک نظر نداشتیم، همیشه در یک مسیر بودیم و سوای بردها و باخت ها، هر کدام کنار هم به انسانی بهتر بدل شدیم و رشد کردیم. در تیم همه زندگی ات تاریخ سازی کردی و یک افسانه واقعی فوتبال هستی. تو بی همتایی و هیچ فوتبالیستی به تو نزدیک نخواهد شد. لئو تو فوتبال را تغییر دادی و برای تو و خانواده ات بهترین ها را آرزو دارم. ممنون.»

 

 

1439787

 

 

تراشتگن و مسی شش سال کنار هم بازی کردند و سنگربان آلمانی در پیام خداحافظی خود به مسی، فاش ساخت که با هم اختلاف نظراتی داشتند تا به نوعی شایعاتی که در چند مقطع منتشر شده بود، تایید شوند.

 

 

دیدگاه‌ها