کد خبر : 1772868 | 16 مرداد 1400 ساعت 15:14 | 74.8K بازدید | 21 دیدگاه

معادله پیچیده‌تر شد

مثلث فرانسوی-ایتالیایی-انگلیسی برای جذب مسی

غیر از پی اس جی حالا دو تیم دیگر هم قصد دارند برای جذب مسی با وی وارد مذاکره شوند. هیچکدام اما هنوز پیشنهاد رسمی ارائه نکرده اند.

مثلث فرانسوی-ایتالیایی-انگلیسی برای جذب مسی

به گزارش "ورزش سه"، پس از تایید شدن جدایی لیونل مسی از بارسا، طبیعی بود که شایعات زیادی پیرامون مقصد بعدی او منتشر شوند و گمانه زنی ها از همان ساعات اولیه پس از انتشار بیانیه بارسلونا شروع شدند.

 

 

1631875

 

 

خیلی زود و با تایید پپ گواردیولا، مشخص شد که منچسترسیتی برنامه ای برای جذب لیونل مسی ندارد تا همه نگاه ها به پی اس جی معطوف شود. نشریه اکیپ روز گذشته خبر از شروع مذاکرات طرفین داد و حتی جزئیات پیشنهاد پاریسی ها را نیز منتشر کرد؛ قراردادی 2+1 ساله با دستمزد 40 میلیون یورویی.

حضور نیمار، مائوریسیو پوچتینو، آنخل دی ماریا، سرخیو راموس و لئاندرو پاردس نیز قطعا مسی را برای رفتن به پی اس جی وسوسه می کند ولی در انگلیس معتقدند که چلسی نیز قصد دارد با لیونل مسی وارد مذاکره شود. گویا پس از قطع همکاری مسی با بارسلونا، چلسی که قصد داشت روملو لوکاکو را جذب کند، حالا به جذب فوق ستاره آرژانتینی تمایل بیشتری دارد.

 

 

1631789

 

 

ساعتی پیش دیاریو اسپورت خبر از اضافه شدن اینتر به جمع علاقه مندان مسی داد. اینتری ها اگر لوکاکو را به چلسی واگذار کنند، برای جذب لیونل مسی اقدام خواهند کرد ولی در حال حاضر پی اس جی دست بالاتر را دارد و نسبت به دو تیم دیگر از بیشترین شانس برای جذب مسی برخوردار است.

در این بین لیونل مسی فعلا نیاز به زمان بیشتری برای تصمیم گیری دارد و طبق ادعای اطرافیانش، هنوز هیچ پیشنهاد رسمی و مکتوبی هم دریافت نکرده است.

 

دیدگاه‌ها