کد خبر : 1772875 | 16 مرداد 1400 ساعت 14:20 | 36.9K بازدید | 6 دیدگاه

خورخه والدانو:

این بزرگترین افتضاح مدیریتی خوان لاپورتاست

مربی و بازیکن آرژانتینی سابق رئال مادرید معتقد است خوان لاپورتا یکی از مقصران جدایی لیونل مسی از بارسلوناست.

این بزرگترین افتضاح مدیریتی خوان لاپورتاست

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی دیگر برای بارسلونا بازی نخواهد کرد. خبری عجیب و حیرت انگیز که پنجشنبه شب باشگاه بارسلونا رسما آن را تایید کرد. پس از ماه ها مذاکره سرانجام بارسلونا به دلیل مشکلات مالی نتوانست با مسی به توافق برسد و فوق ستاره آرژانتینی اکنون باید به دنبال تیمی دیگر برای خود باشد.

لاپورتا در کمپین های انتخاباتی خود وعده داده بود که هر طور شده با مسی تمدید خواهد کرد و در هفته های اخیر نیز روی این قضیه تاکید داشت ولی در عمل اتفاق دیگری رخ داد.

 

 

1632145

 

 

خورخه والدانو در مورد جدایی مسی از بارسا به اوندا سرو گفت:« بازیکنی از بارسا خواهد رفت که یک مرجع و الگوی تمام عیار است و قطعا تبعات ورزشی و اقتصادی بزرگی برای بارسا به همراه خواهد داشت. این برای خوان لاپورتا به خصوص گران تمام خواهد شد. قضیه ای که قرار بود همه چیز را به سود لاپورتا کند، در عمل به ضررش تمام شد و این بزرگترین افتضاح مدیریتی اوست.»

 

 

1631740

 

 

والدانو ادامه داد:« اوضاع به گونه ای شده که همه لالیگا را مقصر جدایی مسی می داند ولی برعکس، همه می دانند که لالیگا در مورد دستمزدها یک قانون کلی دارد که برای تمام تیم ها یکسان است. بارسا مشکلات اقتصادی وحشتناکی دارد که تنها با گذشت زمان و طی سال ها می تواند از بین برود. مسی نیز در همه این مدت سکوت کرده بود و حتی یک مصاحبه هم در راستای تمدید قراردادش انجام نداد و چراغ سبزی از او ندیدیم.»

 

مقصد مسی:« لئو یک سال به جام جهانی می خواهد در بالاترین سطح باشد و بعید می دانم به لیگ آمریکا برود. سیتی یا پی اس جی تیم بعدی او خواهند بود و نظر من روی پی اس جی است.»

 

دیدگاه‌ها