کد خبر : 1772888 | 16 مرداد 1400 ساعت 16:38 | 64.5K بازدید | 1 دیدگاه

کنایه رئیس فدراسیون اسپانیا به لالیگا بابت جدایی مسی

لوئیس روبیالس رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا معتقد است بهتر بود خاویر تباس رئیس لالیگا برای تمدید قرارداد لیونل مسی قدم هایی مثبت بر می داشت.

کنایه رئیس فدراسیون اسپانیا به لالیگا بابت جدایی مسی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا پنجشنبه شب خبر از قطع همکاری رسمی با لیونل مسی داد. بارسلونا به دلیل مشکلات اقتصادی نتوانست قرارداد مسی را تمدید کند چرا که سقف بودجه دستمزدهایی که لالیگا تعیین کرده بود اجازه پرداخت دستمزد فوق ستاره آرژانتینی را نمی داد. مسی احتمالا فصل بعد در پی اس جی بازی خواهد کرد.

 

 

1632176

 

 

لوئیس روبیالس رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا از این اتفاق ناراحت است. او به خبرنگاران گفت:« از هواپیما پیاده شدم که به من خبر دادند قرارداد مسی تمدید نشده و او جدا خواهد شد. حیف شد که مسی از بارسا و فوتبال اسپانیا خواهد رفت. شانس این را داشتم تا مقابل مسی بازی کرده و مامور مهار او باشم. او فوتبالیستی تکرار نشدنی است و اکنون برایش بهترین ها را می خواهم و امیدوارم مثل دیگر دوست داران فوتبال دنیا، همچنان از تماشای بازی هایش لذت ببریم.»

 

 

1607812

 

 

انتقاد از لالیگا:« الان من هر حرفی بزنم حاشیه ایجاد می کند. وقتی رئیس فدراسیون شدم، در کوپا دل ری و سوپرکاپ تغییراتی ایجاد کردم و قطعا حضور لیونل مسی بر جذابیت رقابت ها اضافه می کرد. از نظر من لالیگا هم نقص هایی دارد و بهتر بود در مورد مسی کاری انجام می داد. در مورد لزوم تغییرات در لالیگا به خاویر تباس(رئیس) نظراتم را گفته ام.»

 

دیدگاه‌ها