کد خبر : 1773052 | 17 مرداد 1400 ساعت 13:51 | 48.4K بازدید | 0 دیدگاه

چرا خرید بزرگ سیتی به رئال مادرید نرفت؟

باشگاه رئال مادرید شانس خرید جک گریلیش، ستاره جوان آستون ویلا را رد کرده است.

چرا خرید بزرگ سیتی به رئال مادرید نرفت؟

به گزارش "ورزش سه"، اخیرا انتقال هنگفت جک گریلیش، ستاره انگلیسی آستون ویلا به منچسترسیتی قطعی شد و او گران قیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال انگلیس لقب گرفت. نشریه اتلتیک در گزارشی مدعی شد مدیران باشگاه آستون ویلا پیش از نهایی شدن انتقال جک گریلیش، مذاکرات خود را با رئال مادرید و منچستریونایتد بر سر انتقال این بازیکن آغاز کرده بودند. آنها ترجیح می دادند جک گریلیش به منچسترسیتی نفروشند، اما سرانجام خود این بازیکن که علاقمند به کار کردن زیر نظر پپ گواردیولا بود، باعث شد این انتقال 100 میلیون پوندی نهایی شود.

 

1632389

 

رئال مادرید بی میل به خرید جک گریلیش نبود، اما شرایط مالی باشگاه اجازه پرداخت چنین رقمی را به آنها نمی داد. فلورنتینو پرز درخواست معاوضه این هافبک ارزشمند و انگلیسی را با بازیکنانی از تیم خود داد که مورد پسند مدیران ویلا قرار نگرفت. همچنین اگرچه یونایتد نیز گریلیش را تحسین کرده و قصد داشت در سال آینده برای انتقال او اقدام کند، اما خرید بازیکنانی چون جیدون سانچو و رافائل واران باعث شد شیاطین سرخ نیز از نظر مالی توان خرید این بازیکن را نداشته باشند.

 

به نظر می رسد مدیران آستون ویلا نیز مانند بسیاری از باشگاه های لیگ برتر، نگران استمرار یافتن موفقیت های منچستر سیتی در فصول بعد و افزایش فاصله با دیگر تیم ها هستند. سیتی سه قهرمانی از چهار عنوان گذشته را به دست آورده و به نظر می رسد فصل بعد نیز از شانس بالایی برای تکرار این موفقیت برخوردار است.

دیدگاه‌ها