کد خبر : 1773388 | 19 مرداد 1400 ساعت 12:03 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

بهزادی‌کریمی: این حق مردم مسجدسلیمان نیست

مهاجم نفت مسجدسلیمان می گوید امکانات خوبی نداشتند و امیدوار است مسؤولان توجه بیشتری به این تیم کنند.

بهزادی‌کریمی: این حق مردم مسجدسلیمان نیست

به گزارش "ورزش سه"، فرید بهزادی‌کریمی درباره عملکرد نفت مسجدسلیمان در این فصل گفت: از شروع تمرینات بگیرید تا ادامه و آخر فصل همه سخت بود. با مجتبی حسینی شروع خیلی خوبی داشتیم و کاملا هماهنگ شده بودیم ولی پس از آن شرایطی پیش آمد که آقای حسینی جدا شد و آقای یزدی آمد. در واقع این تغییرات خیلی به ما ضربه زد و بعدش با حضور آقای فکری شرایط‌مان خوب شد، گرچه در چند بازی شکست خوردیم ولی موفق شدیم در لیگ بمانیم.

 

او ادامه داد: لیگ امسال بسیار سخت بود چون تمام تیم‌ها هزینه کرده بودند. تیم ریشه‌داری مثل سایپا سقوط کرد و شرایط ما به شکلی نبود که بتوانیم با تیم‌های دیگر رقابت کنیم.

 

مهاجم نفت مسجدسلیمان که در چند مسابقه کاپیتان تیمش هم بود، ابراز کرد: آقای عسکری کاپیتان اول تیم بود و بعدش هم من بودم. خدا را شکر تا حدودی توانستیم به جوان‌ها کمک کنیم و شرایط طوری پیش رفت که به لطف خدا توانستیم سربلند از زمین بیرون بیاییم و تیم را در نهایت در لیگ نگه داشتیم.

 

1354946

 

بهزادی‌کریمی در مورد مشکلات مالی در فصل اخیر ابراز کرد: ما مدام در رفت و آمد بودیم و شرایط خیلی سخت بود. در مورد مسائل مالی هم باید بگویم که تیم‌های نفتی چون بودجه ندارند، مشکل مالی دارند و امکاناتی هم که در مسجدسلیمان در نظر گرفتند، بسیار ضعیف است و مردم آنجا حق‌شان است امکانات بهتری داشته باشند.

 

او اضافه کرد: ما سختی‌ها را چون در آن شهر حضور داشتیم، کاملاً لمس کردیم. آنجا یک زمین داشت که در آن هم تمرین و هم بازی می‌کردیم و همین موضوع کار را برای ما سخت‌تر می‌کرد. شرایط خوبی در مسجدسلیمان وجود نداشت ولی امیدواریم مسؤولان نگاه ویژه‌تری به این تیم داشته باشند و بتوانند شرایط مناسبی برای زمین تمرین ایجاد کنند.

 

مهاجم نفت مسجدسلیمان ابراز کرد: قرارداد من تمام شده و استراحت می‌کنم تا به امید خدا یک تصمیم خوب بگیرم. من تلاشم را می‌کنم و هرچه قسمت باشد، همان می‌شود.

دیدگاه‌ها