کد خبر : 1773815 | 22 مرداد 1400 ساعت 13:10 | 39.8K بازدید | 3 دیدگاه

فوتبال آلمان عقب خواهد ماند

واکنش سرمربی بایرن به انتقالات PSG، سیتی و چلسی

سرمربی بایرن مونیخ معتقد است با وضعیت کنونی نقل و انتقالات، تیمش کار دشواری برای قهرمانی چمپیونزلیگ دارد.

واکنش سرمربی بایرن به انتقالات PSG، سیتی و چلسی

به گزارش "ورزش سه" بازار نقل و انتقالات در اختیار پی اس جی، سیتی و چلسی تیم های با مالکان مولتی میلیونر است. سیتی اخیر برای جک گریلیش 100 میلیون پوند هزینه کرد و گفته می شود قصد دارد 150 میلیون یورو هم برای هری کین بپردازد. 

پی اس جی هم اخیرا با دستمزدی هنگفت، لیونل مسی را جذب کرد و روملو لوکاکو هم دیروز رسما با 115 میلیون یورو به چلسی پیوست.

 

 

1633862

 

 

یولیان ناگلزمان سرمربی جدید بایرن در مورد نقل و انتقالات تابستانی امسال گفت:« من کارشناس این امر نیستم و درکم از این قضیه مثل همه شما روزنامه نگاران است. گاهی با دیدن رقم برخی انتقال ها حیرت زده می شوم. به انتقالات گران قیمت اخیر که نگاه می کنم، باید بگویم تنها ارقامی که در رسانه ها مطرح می شود را نباید لحاظ کنیم. پول های دیگری نیز به شکل دیگر برای این بازیکنان هزینه می شود که جایی مکتوب نخواهد شد. صحبت از پول های بسیار بیشتری در میان است.»

 

 

1633799

 

 

ناگلزمان ادامه داد:« خرید بازیکن بزرگ اصلا ساده نیست ولی برخی باشگاه ها به راحتی این کار را انجام می دهند و درک نمی کنم چگونه قوانین فیرپلی مالی این اجازه را می دهد. اینجا الان ما یک خطر بین المللی را حس می کنم و فوتبال باشگاهی آلمان ریسک عقب ماندن از لیگ های دیگر را حس می کند.

شاید برای بایرن کنار آمدن با این قضیه مشکل زیادی نداشته باشد و بتوانیم همچنان رقابت کنیم ولی این برای دیگر باشگاه های آلمانی معضلی خواهد بود. با این شرایط رقابت برای قهرمانی چمپیونزلیگ سخت تر می شود. ما می خواهیم بار دیگر قهرمان این جام شویم ولی چالشی به مراتب دشوارتر از قبل را پیش رو داریم.»

 

 

 

دیدگاه‌ها