کد خبر : 1773955 | 23 مرداد 1400 ساعت 11:52 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

مبادله بیشتر بین پیکان و ذوب با جابجایی مربیان

تغییر سرمربی‌های دو تیم پیکان و ذوب آهن از مهمترین اتفاقات نقل و انتقالات بود که با توجه به جابجایی سرمربی دو تیم، احتمال مبادله‌های بیشتر بین این تیم‌ها وجود دارد.

مبادله بیشتر بین پیکان و ذوب با جابجایی مربیان

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار در این فصل با پیکان نتایج خوب و قابل قبولی کسب کرد و مخصوصا جلوی تیم‌های قدرتمند دست و پا بسته نبود و آن‌ها را آزار داد. همین اتفاقات سبب شد مدیران ذوب آهن که تیم‌شان با تفاضل گل بهتر نسبت به سایپا سقوط نکرد به فکر تغییر کادرفنی خود باشند و در بالای لیست‌شان مهدی تارتار را قرار دهند.

 

تارتار با پیکان در فصل بیستم با 40 امتیاز از سی مسابقه در رده هفتم ایستاد و حتی در مقاطعی از فصل شانس آسیایی شدن پیدا کرده بود که در نهایت با توجه به فشردگی مسابقات و بازی‌های سخت در هفته‌های آخر به رده هفتم بسنده کرد که جایگاه به نسبت خوبی برای این تیم به حساب می‌آید.

 

از طرف دیگر مجتبی حسینی که در نهایت، در یک فصل پرفراز و نشیب موفق شد ذوب آهن را در لیگ برتر حفظ کند پس از جانشینی تارتار به جای او، به پیکان رفت تا هدایت این تیم تهرانی را بر عهده بگیرد. حال با توجه به این اتفاق احتمال جابجایی‌های دیگر بین این دو تیم وجود دارد و احتمالا هر دو سرمربی کادر خود و بازیکنان مورد علاقه خود را به تیم جدیدشان خواهند کشاند.

دیدگاه‌ها