کد خبر : 1774075 | 23 مرداد 1400 ساعت 23:27 | 35K بازدید | 2 دیدگاه

با عقد قراردادی سه ساله؛

فرشاد پیوس در بام‌های سفالی آستارا (عکس)

سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال چوکا و ویستاتوربین به عنوان سرمربی جدید شهرداری آستارا انتخاب شد.

فرشاد پیوس در بام‌های سفالی آستارا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، این خبر در حالی منتشر شد که چند روز پیش فرشاد پیوس با توجه به محبوبیتی که میان هواداران فوتبال در تالش داشت، پای مذاکره برای تمدید قرارداد پای مذاکره با مدیران باشگاه چوکا نشسته بود ولی به دلیل عدم توافق بر سر مسائل مالی، جلسات برگزار شده بی سرانجام ماند تا کاپیتان سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس پس از اینکه مدیران باشگاه چوکا با علی نظرمحمدی برای هدایت سبزپوشان در فصل آینده به توافق رسیدند، او از تیم جدیدش رونمایی کند.


پیوس با قراردادی سه ساله به تیم فوتبال شهرداری آستارا اضافه شده و قرار است ضمن تقویت این تیم طی سه سال آینده برای رساندنش به لیگ برتر تلاش کند. حفظ تیم، قرار گرفتن در رتبه های میانی و درنهایت صعود به لیگ برتر برنامه‌ای است که پیوس به مدیران باشگاه شهرداری آستارا پیشنهاد کرده است.

 

1634277


با این وصف این مربی که سال گذشته عملکرد خوبی در ویستاتوربین در لیگ دسته دوم داشت و در هفته های پایانی نیز با چوکا عملکرد خوبی در دسته اول داشت ولی درنهایت نتوانست این تیم را حفظ کند، حالا ماجراجویی جدیدی را در آستارا شهری قدیمی که با بام‌های سفالی‌اش معروف است، آغاز خواهد کرد.


شهرداری آستار فصل گذشته تا هفته ماقبل پایانی خطر سقوط تهدیدش می‌کرد، ولی در همین هفته با پیروزی پرگل مقابل گل ریحان البرز بقای خود را در مسابقات تضمین کرد و حالا سرنوشت جدیدی را با فرشاد پیوس دنبال خواهد کرد.

دیدگاه‌ها