کد خبر : 1774356 | 25 مرداد 1400 ساعت 16:05 | 35.1K بازدید | 6 دیدگاه

دستمزد سه کاپیتان کسر نشده

لاپورتا: آلبا، بوسکتس و سرجی از پیکه یاد بگیرند

رئیس بارسلونا تایید کرد که فعلا جرارد پیکه تنها کاپیتانی است که از دستمزد خود به نفع باشگاه کاسته است.

لاپورتا: آلبا، بوسکتس و سرجی از پیکه یاد بگیرند

به گزارش "ورزش سه"، در پایان بازی دیشب بارسلونا و رئال سوسیداد، جوردی آلبا یکی از کاپیتان های بارسا در مصاحبه با خبرنگاران از پخش شایعات در مورد خودش ابراز گلایه کرد. آلبا که در دو بازی اخیر بارسا برابر یووه و سوسیداد از سوی دسته ای از هواداران هو شده بود، گفت که با باشگاه برای کاهش دستمزد، نهایت همکاری را داشته و مدتی است که هیچ تماسی از سوی مسئولان باشگاه با وی برای کاهش دستمزد گرفته نشده است. او همچنین تاکید کرد که خوان لاپورتا در نشست خبری امروز خود، حقایق را خواهد گفت.

 

 

1634730

 

 

لاپورتا در واکنش به مصاحبه آلبا گفت:« به خصوص از روند مذاکرات با جرارد پیکه راضی هستیم و باید از وی به شکل ویژه تشکر کنم. بازیکنانی هستند که صرفا یک فوتبالیست نیستند بلکه به آنها لقب بازیکنان باشگاه می توان داد. کسانی که باشگاه را مهمتر از خود می دانند و برایش هر کاری می کنند. پیکه جزو این دسته است. فداکاری او در کاهش دستمزد باعث شد بتوانیم نام خریدهای جدید را ثبت کنیم. چطور با کاهش دستمزد پیکه این میسر شد؟ خودش نیاز به نشست خبری جداگانه دارد ولی بگویم که لالیگا پس از اینکه ما دریافت پول از بنیاد CVC را رد کردیم، بیش از گذشته روی عملکرد مالی مان نظارت دارد.»

 

 

1634729

 

 

لاپورتا ادامه داد:« با مدیر برنامه های آلبا ابتدا ماه می و سپس اوایل ژوئن(دو ماه پیش) تماس گرفتیم. به تازگی از دستمزد آلبا کاسته شده بود و فکر می کنم دریافت درخواست دیگر برای کاهش قرارداد، کمی برایش غیر قابل هضم بود و نیاز به زمان داشت. مذاکرات با او و سرخیو بوسکتس و سرجی روبرتو خوب پیش می رود و همه با باشگاه همکاری دارند. خوشبینم به زودی بتوانیم توافق کنیم و دستمزدشان کاهش پیدا کند. زمانش که برسد توافق را اعلام خواهیم کرد. امیدوارم این سه بازیکن نیز مثل جرارد پیکه عمل کنند.»

 

دیدگاه‌ها