کد خبر : 1774619 | 27 مرداد 1400 ساعت 11:04 | 12.9K بازدید | 1 دیدگاه

نساجی و پشت سر گذاشتن یک چالش مهم

نساجی فصل گذشته به خوبی متوجه شد مهمترین چالش درفصل نقل و انتقالات حفظ شاکله اصلی تیم است.

به گزارش "ورزش سه"، خیلی ها به اشتباه تصور می کنند که در فصل نقل و انتقالات تیمی که بازیکنان بیشتری به ترکیب اضافه کند در فصل پیش رو موفق تر خواهد بود اما در فوتبال حرفه ای باشگاه ها سعی می کنند ابتدا شاکله اصلی خود را حفظ و تیم را در نهایت با کمترین تغییر آماده فصل جدید بازی ها کنند چرا که هر چه تغییر کمتر به معنی هماهنگی بیشتر خواهد بود. 

 

نساجی ای که در هفته پایانی لیگ برتر در خانه تیم گل گهر تا ثانیه های پایانی بازی نتیجه را دو بر یک از حریف پیش بود اما در نهایت به نتیجه مساوی دو بر دو دست یافت و مانع از دست یابی حریف به کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا شد؛ تیم چهارم لیگ برتر در دور برگشت بود و بدون شک چنین تیمی اگر شالکه اصلی خود را حفظ کند بدون اضافه کردن نفرات جدید هم می تواند در فصل پیش رو بازی های لیگ برتر موفق عمل کند و این زوم درست نساجی در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات بود. کما اینکه فصل گذشته دیدیم فولاد با پنجره بسته در جام حذفی به عنوان قهرمانی دست یافت و در لیگ برتر هم سایه به سایه مدعیان تا هفته های پایانی حرکت کرد و در نهایت به سهمیه مستقیم حضور در لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کرد. 

 

حامد شیری – حسن نجفی – اکبر صادقی – فرزاد زامهران – شاهین ثاقبی و شاهین طاهرخانی بازیکنانی بودند که قراردادشان با نساجی پایان یافته بود و تلاش های ایزد سیف الله پور به عنوان مدیر عامل و ساکت الهامی به عنوان سرمربی منجر به تمدید قرارداد این بازیکنان از سوی باشگاه نساجی شد. البته که حمایت مالی شرکت وارش با مدیریت رضا حدادیان در تمدید قراردادها دخیل بود. هم چنین امیر حسین باقر پور مهاجم مازنی تیم های خوزستانی به ترکیب نساجی اضافه شد. این خرید نشان می دهد نساجی متاسب با بودجه ای که در اختیار دارد در روزهای اخیر به خریدهای خود ادامه خواهد داد و همان طور که اشاره شد در روزهای ابتدای به درستی روی تمدید قراردادها زوم کرد تا شاکله اصلی اش را حفظ کند و به درد فصل گذشته دچار نشود. این مهمترین چالش پیش روی نساجی بود که به سلامت از آن عبور کرد. تا به امروز تنها یک بازیکن از نساجی جدا شده است. رضا دهقانی که به تیم پرسپولیس ملحق شد و هیچ راهی برای حفظ او وجود نداشت. البته رضا دهقانی بازیکن قرضی ای بود که از سپاهان به نساجی آمده بود و با توجه به اینکه تبدیل به بازیکن آزاد شده بود حفظ او از سوی باشگاه نساجی مقدور نشد. 

 

1635194

 

1635195

 

1635196

 

خبر خوب دیگر برای تماشاگران نساجی اینکه این تیم در فصل پیش رو دیگر در چمن مصنوعی بازی نخواهد کرد. استادیوم شهید وطنی در فصل جدید مجهز به چمن طبیعی می شود و تلاش ها به طور جد در قائمشهر به این سمت پیش می رود که استادیوم پیش از شروع فصل جدید بازی ها آماده شود.

دیدگاه‌ها