کد خبر : 1775311 | 31 مرداد 1400 ساعت 15:22 | 14.1K بازدید | 1 دیدگاه

تردید مربی الهلال برای انتخاب لیست آسیایی

لئوناردو ژاردیم برای انتخاب 2 بازیکن خارجی باقی مانده برای لیست آسیایی و دیدار برابر استقلال، دچار تردید شده است.

تردید مربی الهلال برای انتخاب لیست آسیایی

به گزارش "ورزش سه"، تیم های استقلال و الهلال روز دوشنبه 22 شهریور در دیداری از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم زعبیل امارات به مصاف هم می روند. حالا روزنامه الجزیره خبر داده است که سرمربی الهلال برای انتخاب بازیکنان آسیایی جهت تقابل برابر استقلال دچار تردید شده است.


هر تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا، مجاز به انتخاب 4 بازیکن خارجی است که حداقل باید یکی از آنها دارای ملیتی آسیایی باشد. به گفته روزنامه الجزیره، لئوناردو ژاردیم سرمربی پرتغالی الهلال تاکنون تنها جانگ هیون سو مدافع ژاپنی و متئوس پریرا وینگر برزیلی را برای حضور در لیست آسیایی خود انتخاب کرده است.

 

1636274

 


سرمربی الهلال باید از میان 5 بازیکن دیگر خارجی که در اختیار دارد، نام 2 نفر دیگر را اضافه کند و او تا این لحظه نتوانسته تصمیم نهایی خود را بگیرد. بافتیمبی گومیس، موسی مارگا، لوسیانو ویتو، آندره کاریلو و گوستاوو کوئلار 5 بازیکن خارجی آبی های ریاض هستند و از این میان تنها 2 نفر دیگر می توانند الهلال را در لیگ قهرمانان آسیا و دیدار برابر استقلال همراهی کنند.


در حالیکه پس از جذب موسی مارگا از پورتو تصور می شد این بازیکن یکی از بازیکنان اصلی الهلال در لیگ قهرمانان آسیا باشد، اما ظاهرا عملکرد این بازیکن به نحوی بوده که رضایت صد در صدی ژاردیم را به خود جلب نکرده و حالا این سرمربی پرتغالی باید دو بازیکن خارجی دیگر را به لیست آسیایی تیمش اضافه کند.

 

1636273


تیم های حاضر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، ابتدا لیست اولیه ای را تا تاریخ 10 شهریور و در تاریخ 16 شهریور نیز لیست قطعی خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال می کنند. روزنامه الجزیره در ادامه نوشته است که الهلال در مرحله نخست اسامی تمام بازیکنان خارجی خود را به AFC ارسال می کند و سپس ژاردیم تا 16 شهریور درباره انتخاب دو گزینه نهایی خود تصمیم گیری می کند.

دیدگاه‌ها