کد خبر : 1775409 | 01 شهریور 1400 ساعت 00:04 | 154.6K بازدید | 65 دیدگاه

۴ روز پیش توافق کردم، ناگهان شرایط تغییر کرد

حسینی: حلالم کنید، خداحافظ استقلال!

دروازه بان استقلال با انتشار متنی از این تیم خداحافظی کرد.

حسینی: حلالم کنید، خداحافظ استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی که قراردادش با این تیم به پایان رسیده بود، بعد از کش و قوس های فراوان پیام خداحافظی از استقلال را در اینستاگرامش منتشر کرد.


دروازه بان شماره یک آبی های پایتخت در لیگ بیستم دو سه روز قبل با مسئولان استقلال به مشکل خورد اما در نهایت بعد از مذاکرات نهایی برای ماندن به توافق رسید. با این حال اما صبح روز یکشنبه آبی ها علیرضا رضایی دروازه بان فصل گذشته پیکان را به خدمت گرفتند و رشید مظاهری نیز بعد از حضور در باشگاه استقلال اعلام کرد برای ماندن به توافق رسیده تا بشود جدایی حسینی را حدس زد.


در نهایت حسین حسینی با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش از هواداران استقلال خداحافظی کرد.

 

 

 

1636415

 


حسینی نوشت: "هواداران عزیز خدا شاهد هست که من همه تلاشمو کردم برای موندن. ۴ روز پیش هم توافق کردیم ولی یهو همه چیز عوض شد..."


او در ادامه آورده است: "در این چند سال سعی کردم به تیمی که براش جنگیدم و خون دل خوردم پشت نکنم. تو همه شرایط برای پوشیدن شماره یک استقلال صبر کردم و تلاش کردم و همه چی رو به جون خریدم و تیمم رو نفروختم چون واقعا دوری از استقلال سخت بود برام ولی..."


 پیام احساسی حسینی برای هواداران استقلال اینگونه تمام می‌شود: "خوبی و بدی تو این ۷ سال دیدید، حلال کنید..."

 

گفتنی است؛ حسینی از فولاد و سپاهان با پیشنهاد جدی مواجه شده اما احتمال پیوستنش به سپاهان بیشتر است و به نظر می‌رسد به توافقات نهایی نیز دست یافته است.

دیدگاه‌ها