کد خبر : 1775497 | 01 شهریور 1400 ساعت 13:25 | 90.6K بازدید | 6 دیدگاه

سیدحسین و رشید بمانند، رضایی رفتنی است

دروازه‌بان جدید استقلال نیامده، جدا می‌شود؟

احتمال دارد دروازه‌بان جدید استقلال از این تیم جدا شود و قرضی برای تیم دیگری بازی کند.

دروازه‌بان جدید استقلال نیامده، جدا می‌شود؟

 

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته در شرایطی که هواداران استقلال تصور می‌کردند حضور رشید مظاهری و سیدحسین حسینی در این تیم قطعی است، مسئولان باشگاه اقدام به جذب علیرضا رضایی دروازه‌بان جوان تیم پیکان تهران کردند.


رضایی که فصل گذشته در 16 مسابقه لیگ برتر و یک بازی جام حذفی درون دروازه پیکان ایستاد و 5 بار کلین شیت کرد، پیشنهادهایی از تیم های لیگ برتری داشت اما در نهایت ترجیح داد به استقلال بپیوندد و روز گذشته قرارداد رسمی‌اش را امضا کرد.


با حضور رضایی در جمع آبی ها مشخص شد که یکی از دروازه‌بان های این تیم یعنی حسینی یا مظاهری رفتنی هستند. در این خصوص مظاهری اعلام کرد که مشکلاتش در حال حل شدن است اما در آخرین ساعات یکشنبه سیدحسین حسینی با انتشار پستی در اینستاگرام از هواداران استقلال خداحافظی کرد.


درباره حسینی گفته می‌شد که او مورد توجه سپاهانی ها است اما خودش دوست دارد در استقلال بماند ولی در نهایت او با انتشار پستی گلایه‌آمیز خداحافظی کرد. ماجرا اما به این جا ختم نشد و سیدحسین حسینی صبح امروز پست خداحافظی اش را از اینستاگرام پاک کرد تا مشخص شود خبرهایی درراه است.

 

1636644

 


ظاهرا حسینی بدون اطلاع فرهاد مجیدی و مدیران باشگاه اقدام به خداحافظی کرده است. او تصورش این بوده چون مظاهری برای ماندن چراغ سبز نشان داده و علیرضا رضایی نیز به عضویت استقلال در آمده مسئولان باشگاه دیگر او را نمی‌خواهند اما ظاهرا ماجرا وارونه شده است.
حالادر این خصوص گفته می‌شود احتمال بازگشت سیدحسین حسینی و تمدید قراردادش دوباره قوت گرفته است. این در شرایطی است که مظاهری نیز احتمالا در این تیم ماندگار است.


در چنین شرایطی اما اگر حسینی و مظاهری هردو در استقلال بمانند، دیگر فرصتی برای بازی کردن به علیرضا رضایی نخواهد رسید و همین موضوع باعث می‌شود تا این گلر جمع آبی ها را ترک کند.


رضایی به طور رسمی با استقلال قرارداد امضا کرده اما اگر حسینی و مظاهری بمانند دلیلی برای اینکه یک سهیمه لیگ برتری به او اختصاص یابد وجود ندارد. از این رو احتمالا در صورتی که سیدحسین و رشید کارشان برای ماندن تمام شود، رضایی به تیم دیگری برود و جمع شاگردان مجیدی را ترک کند.


باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و در نهایت وضعیت قفس توری استقلال چگونه خواهد شد.

دیدگاه‌ها