کد خبر : 1775517 | 01 شهریور 1400 ساعت 14:28 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

گومیس و کاریلو از لیست آسیایی الهلال خط خوردند

روزنامه عکاظ عربستان نوشت که بافتیمبی گومیس و آندره کاریلو از لیست آسیایی الهلال برای دیدار برابر استقلال خط خورده اند.

گومیس و کاریلو از لیست آسیایی الهلال خط خوردند

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه عربستانی از خط خوردن دو مهره مهم و خارجی الهلال برای ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا خبر داده است. این تیم عربستانی برای اعلام لیست آسیایی، باید از میان 7 بازیکن خارجی خود 4 بازیکن را انتخاب کند که از این میان باید حداقل یک مورد آنها بازیکن آسیایی باشد.


روزنامه عکاظ در همین رابطه نوشته است که لئوناردو ژاردیم روی نام بافتیمبی گومیس مهاجم کهنه کار و فرانسوی خود و همچنین آندره کاریلو هافبک پرویی خط قرمز کشیده است. عکاظ مدعی شده که عملکرد گومیس در دیدارهای گذشته الهلال پایین بوده و نظر ژاردیم را به خود جلب نکرده است در نتیجه او تصمیم گرفته تا این بازیکن را با خود به آسیا نبرد.


ضمن اینکه به دلیل حضور آندره کاریلو در تیم ملی پرو جهت برگزاری رقابت های مقدماتی جام جهانی، آن هم در فاصله چند روز تا بازی با استقلال و در نتیجه غیبت این بازیکن در تمرینات و بازی های دوستانه الهلال، ژاردیم تصمیم گرفته است تا این بازیکن را نیز از لیست آسیایی خود کنار بگذارد.

 

1636681


عکاظ در ادامه نوشته است که فعلا حضور جانگ هیون سو مدافع کره ای، متئوس پریرا وینگر برزیلی و موسی مارگا مهاجم اهل مالی در لیست آسیایی الهلال قطعی شده و از میان لوسیانو ویتو و گوستاوو کوئلار نفر چهارم به عنوان سهمیه بازیکنان خارجی به فهرست این تیم عربستانی اضافه می شود.


الهلال حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست. دیدار دو تیم در تاریخ 22 شهریور و در استادیوم زعبیل امارات برگزار می شود.

 

دیدگاه‌ها