کد خبر : 1775563 | 01 شهریور 1400 ساعت 17:50 | 7.8K بازدید | 3 دیدگاه

بازوبند کاپیتانی برایم اهمیت ندارد

کیمیش:ناگلزمان نقش‌مهمی در تمدید قرارداد من داشت

جاشوا کیمیش، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، از تمدید قرارداد با این تیم ابراز خوشحالی کرد.

کیمیش:ناگلزمان نقش‌مهمی در تمدید قرارداد من داشت

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کش و قوس‌های فراوان بالاخره امروز جاشوا کیمیچ، یکی از بهترین و کلیدی ترین بازیکنان بایرن مونیخ، قرارداد خود را تا سال 2025 با این باشگاه تمدید کرد؛ موضوعی که باعث شد یکی از مهمترین نگرانی های هواداران بایرن رفع شود.

 

جاشوا کیمیش بعد از تمدید قرارداد با بایرن مونیخ درباره اینکه بدون هیچ مدیر برنامه ای با این باشگاه تمدید کرده گفت: " این بسیار جالب بود و در عین حال برای من مهم بود که خودم مسئولیت کارم را برعهده بگیرم و با باشگاه صحبت کنم نه اینکه کسی به من وعده ای بدهد. مهم این بود که بتوانم با حس خوبی این قرارداد را امضا کنم و 100 درصد این اتفاق رخ داد.

 

 

1636726

 

 

احساس می کنم با توجه به اینکه مربی قراردادی پنج ساله امضا کرده اطمینان خاصی در باشگاه وجود دارد. این مسئله که مربی قراردادی پنج ساله به امضا رسانده نشانه مهمی بود‌. ناگلزمان نقش مهمی در تمدید قرارداد من داشت و مشتاقانه منتظر همکاری با او هستم. هماهنگی و روحیه تیمی برای من بسیار مهم است. در تیم ما هیچکس موفقیت خود را بالاتر از تیم نمی داند. این تصویری است که کمتر در فوتبال اروپا مشاهده می شود."

 

احتمال کاپیتانی بایرن در آینده: "در حال حاضر مشخصا کاپیتان ما مانوئل نویر است. این فقط به بازوبند کاپیتانی مربوط نمی‌شود و تصمیم مربی نیز به حساب می آید. من نقش خود را می دانم و برایم مهم است که آن را اجرا کنم. این که بازوبند کاپیتانی را ببندی یا نه برایم مهم نیست."

 

 

1636728

 

 

سوت های اعتراضی علیه لروی سانه: "من فکر می کنم آنچه دیروز اتفاق افتاد بسیار تلخ بود. ما همیشه تأکید کرده ایم که می خواهیم موفقیت را با هواداران تکرار کنیم. من فکر نمی کنم که چنین اتفاقی برای هواداران در اولین بازی بعد از بازگشت آنها توجیه پذیر باشد."

دیدگاه‌ها