کد خبر : 1775578 | 01 شهریور 1400 ساعت 19:45 | 36.4K بازدید | 9 دیدگاه

درخواست محترمانه از آرتتا؛ لطفا برو! (عکس)

هواداران آرسنال از نتایج این تیم به ستوه آمده و مستقیما ناراحتی خود را به گوش میکل آرتتا رسانده اند.

ببه گزارش "ورزش سه"، دیشب آرسنال در دربی لندن و دیدار خانگی مقابل چلسی با دو گل مغلوب شده و با ارائه نمایشی ضعیف باز هم مورد انتقاد شدید هواداران و رسانه ها قرار گرفت. حالا توپچی ها بعد از قبول دو شکست در دو هفته ابتدایی و ناکامی در به ثمر رساندن حتی یک گل، در رتبه یکی مانده به آخر جدول قرار گرفته و بدترین شروع تاریخ خود در لیگ برتر را تجربه کرده اند.

 

اما دیشب هنگام خروج میکل آرتتا از استادیوم امارات، چند تن از هواداران آرسنال جلوی ماشین او را گرفته و محترمانه از این سرمربی جوان و اسپانیایی خواستند این باشگاه را ترک کند. میکل آرتتا در حدود دو سال حضور روی نیمکت توپچی ها دستاورد خاصی نداشته و این فصل نیز شروع این تیم بدتر از همیشه بوده است.

 

آرسنال هفته آینده و در دیداری دشوار در خانه منچسترسیتی مهمان این تیم خواهد بود و شکست احتمالی در آن مسابقه می تواند اوضاع را از این هم برای میکل آرتتا دشوارتر سازد. البته آرسنال فعال ترین تیم در بازار تابستانی بوده و اضافه شدن خریدهای جدید به ترکیب می تواند شرایط این تیم را بهبود بخشد. در روزهای اخیر از آنتونیو کونته، سرمربی موفق و سابق اینتر به عنوان گزینه جانشینی و احتمالی میکل آرتتا نام برده شده است. کونته بعد از قهرمانی با اینتر از این تیم جدا شده و در حال حاضر بیکار است.

 

1636747

 

1636748

 

1636746

دیدگاه‌ها