کد خبر : 1775629 | 02 شهریور 1400 ساعت 10:21 | 77.4K بازدید | 15 دیدگاه

بازگشت به قرمز اهواز

رسمی: عبدالله ویسی سرمربی جدید فولاد خوزستان

باشگاه فولاد دقایقی پیش، نام عبدالله ویسی را به عنوان سرمربی جدید خود اعلام کرد.

رسمی: عبدالله ویسی سرمربی جدید فولاد خوزستان

به گزارش "ورزش سه"، ویسی ۲۴ ساعت پس از انصراف رسمی جواد نکونام از ادامه همکاری با فولاد، به عنوان سرمربی جای وی را گرفت تا این مربی ۵۰ ساله رامهرمزی یک بار دیگر در موقعیت هدایت یک تیم ممتاز در لیگ برتر فوتبال ایران قرار بگیرد.


عبدالله ویسی که سابقه یک قهرمانی شگفت انگیز با استقلال خوزستان را در لیگ برتر فوتبال ایران دارد و آخرین مربی بوده که پیش از قهرمانی های متوالی پرسپولیس در ایران جام را لمس کرده، فصل گذشته در خیبر خرم آباد فعالیت می کرد. او سابقه حضور در تیم های مثل پیکان، صبا، شاهین بوشهر، سپاهان و... را دارد و اتفاقا توسط همین باشگاه فولاد به فوتبال ایران معرفی شده است. زمانی که به عنوان یک مربی جوان و پیگیر، توسط مسعود رضاییان به ملادن فرانچیچ مربی اهل کرواسی فولاد معرفی شد و سرخ ها در همان فصل توانستند به اولین قهرمانی خود در لیگ برتر برسند.

 

1636814


ویسی که از مربیان اسم و رسم دار فوتبال ایران نیز محسوب می شود، در شرایطی هدایت فولاد را در دست گرفته که این باشگاه به دلیل پاره ای از مشکلات، تغییرات مدیریتی و پنجره بسته شاید نتواند فصل نقل و انتقالات چندان مثبتی داشته باشد اگرچه حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل جدید باشگاه در تلاش است این محدودیت را از پیش پای تیمش بردارد تا فولاد بتواند دوباره با خرید بازیکنان جدید نقاط ضعف احتمالی خود را ترمیم کند.


اتکای عبدالله ویسی در درجه اول به جوانان مستعدی خواهد بود که در تیم فولاد و آکادمی آن به وفور وجود دارند. او که در گذشته هم نشان داده ترجیحش به کار کردن با بازیکنان جوان و کم سر و صداست، احتمالا با ورود خود به مجموعه فولاد تا حدی استراتژی باشگاه را نیز تغییر خواهد داد. باشگاهی که بعد از 2 فصل مثبت با جواد نکونام و کسب مقام قهرمانی جام حذفی در این فصل در آسیا نیز حضور دارد و ویسی باید تیمی در حد رقابت در لیگ قهرمانان آسیا بسازد.

 

1636815


بعد از یک دوره این فرصتی مناسب برای عبدالله است تا دوباره در فوتبال ایران سری در سرها دربیاورد و نشان بدهد که قهرمانی اش با استقلال خوزستان اتفاقی نبوده و از ریشه های فنی و غریزه مربیگری او سرچشمه می گیرد. چیزی که حالا فوتبال خوزستان و هواداران فولاد نیز به شدت از او انتظار دارند.

دیدگاه‌ها