کد خبر : 1775709 | 02 شهریور 1400 ساعت 16:07 | 58.4K بازدید | 29 دیدگاه

رقم رضایت نامه ام کم نیست؛

نعمتی: خانه ام را فروختم تا به پرسپولیس بیایم

مدافع جدید تیم پرسپولیس در نشست مطبوعاتی اش بعد از امضای قرارداد با پرسپولیس از دشواری انتقال به این تیم گفت.

نعمتی: خانه ام را فروختم تا به پرسپولیس بیایم

به گزارش "ورزش سه"، علی نعمتی پس از امضای قرارداد با پرسپولیس در خصوص انتقالش به جمع سرخپوشان گفت: خدا را خیلی شاکرم که این اتفاق خوب افتاد. بعد از نیم فصل من درگیر این بودم که این اتفاق بیفتد و ۱۰-۱۲ روز هم هست که واقعا درگیر هستم. اول تشکر می‌کنم از باشگاه شهرخودرو که همه جوره کمک کردند این اتفاق مهم بیفتد و تشکر می‌کنم از مدیر برنامه‌ام که همه جوره زحمت کشیدند که این اتفاق بیفتد. خدا را شاکرم که به باشگاه بزرگ پرسپولیس پیوستم و یک تشکر دیگر هم می‌کنم از کادرفنی پرسپولیس که به من اعتماد داشتند و امیدوارم که بتوانم جواب اعتمادشان را بدهم.

 

او درباره حضور در پرسپولیس اظهار داشت: صدردرصد یکی از بزرگترین باشگاه‌های ایران است‌. قهرمانی‌های خیلی خوبی داشتند و الان پنج دوره است که قهرمان می‌شوند و انگیزه خیلی بالایی دارم و فکر می‌کنم ثابت شد چون همه جوره تلاش می‌کردم که بیایم و همه جوره تلاش می‌کنم یک سرباز خیلی خوب برای باشگاه بزرگ پرسپولیس و هواداران بزرگ این تیم باشم.

وی با اشاره به مدت قراردادش گفت:من سه ساله قرارداد بستم و شماره پیراهنم هم انتخاب نکردم. از کادرفنی اجازه می‌گیرم که ببینم چه شماره‌ای به من می‌دهند.

 

نعمتی در مورد رقم رضایت نامه توضیح داد: مبلغی گفته بودند اما مبلغش خیلی مهم نیست ولی من یک هزینه‌ای هم نقدی دادم و خانه‌ام هم فروختم که برای رضایتنامه‌ام کارم انجام بشود و مبلغش هم نسبتا بالاست.

مدافع جدید پرسپولیس با اشاره به صحبت های مهدی رحمتی و عدم تمایل او به جدایی نعمتی در زمستان گذشته عنوان کرد: من به آقای رحمتی حق می‌دهم چون اگر چند بازیکن جدا می‌شدیم احتمال داشت شرایط تیم به هم بریزد و به فکر ما هم بودند که به پیشرفت و شرایط خیلی خوبی نیازمندیم.

 

علی نعمتی همچنین در خصوص بازی کنار مدافعان باتجربه پرسپولیس نظیر سیدجلال حسینی گفت: صددرصد خیلی سخت است و از یک طرف هم افتخار است که کنار بزرگ‌هایی مثل آقا سید [جلال حسینی] هستیم و امیدوارم بتوانیم از تجربیات ایشان استفاده کنیم.

وی درباره کار کردن با یحیی گل‌محمدی گفت: آقا یحیی [گل‌محمدی] یکی از بهترین مربی‌های ایران هستند. صددرصد من می‌گویم بهترین هستند و امیدوارم که بتوانیم دوباره شاگرد خوبی برایشان باشم و تلاش می‌کنم مثل شهرخودرو سرباز خوبی برای ایشان باشم.

 

1636935

 

نعمتی در خصوص آینده اش با پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس تیم خیلی بزرگی است و مطمئنم دوباره این اتفاقات خیلی خوب میفتد. هم از لحاظ بازیکن و هم از لحاظ فنی و کادرفنی در بهترین شرایط هست و من هم اضافه شدم که بتوانم کمک کنم و سرباز خوبی باشم.

او درباره زمان اضافه شدن به تمرین گفت: اگر تمرین باشد فکر می‌کنم بعدظهر می‌توانم بروم.

 

او درباره این نقل قول از او که گفته بود حاضر است کلیه اش را برای حضور در پرسپولیس بفروشد توضیح داد: این خبر از طرف من نبود ولی حاضر بودم هرکاری انجام بدهم که این انتقال اتفاق بیفتد و همه جوره تلاشم را کردم که این انتقال اتفاق افتاد و یک تشکر می‌کنم از خانواده‌ام که فکر می‌کنم چند روز واقعا اذیت شدند و پسرخاله عزیزم که واقعا اگر نمی‌شد واقعا شرمنده‌اش می‌شدم ک آقای گنجی و مدیربرنامه دیگرم که واقعا پیگیر بودند و در ادامه راه برای تیم قبلی و مردم مشهد و مردم خراسان آرزوی بهترین‌ها را دارم و امیدوارم بهترین‌ها برایشان رقم بخورد.

 

مدافع سابق پدیده در پایان این نشست خبری عنوان کرد: این را بگویم همه می‌گویند چون این اتفاق افتاده می‌گویند ولی واقعا حس می‌کردم میفتد حالا دیر یا زود ولی مطمئن بودم این اتفاق میفتد و خدا را شکر می‌کنم.

دیدگاه‌ها