کد خبر : 1776530 | 06 شهریور 1400 ساعت 23:30 | 41.1K بازدید | 4 دیدگاه

توصیه مارادونا به فلورنتینو پرز؛ امباپه را جذب کن!

ویدئویی از مارادونای فقید منتشر شده که در آن اسطوره فوتبال آرژانتین به فلورنتینو پرز توصیه کرده که کیلیان امباپه را جذب کند.

توصیه مارادونا به فلورنتینو پرز؛ امباپه را جذب کن!

به گزارش "ورزش سه"، از زمان آغاز پنجره نقل و انتقالات تابستانی شایعات زیادی درباره علاقه رئال مادرید به جذب کیلیان امباپه وجود داشته است؛ موضوعی که در روزهای اخیر به اوج خود رسیده و بر اساس گزارش‌های منتشرشده این امکان وجود دارد که انتقال ستاره فرانسوی به رئال مادرید تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی نهایی شود.

 

البته در مقطع کنونی به نظر می رسد که شرایط برای انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید پیچیده شده چراکه امروز گزارش ها حاکی از آن بود که ممکن است این بازیکن نهایتاً در پاری سن ژرمن ماندگار شود. در واقع باشگاه فرانسوی هیچ پاسخی به پیشنهاد آخر رئال مادرید نداده و همین موضوع شرایط را دچار پیچیدگی کرده است.

 

اما حالا ویدئویی در صفحات اجتماعی دست به دست می شود که در آن اسطوره فوتبال آرژانتین یعنی مارادونای فقید به ستایش از استعداد کیلیان امباپه پرداخته است. ویدئویی که نشان می‌دهد مارادونا با رئیس باشگاه رئال مادرید یعنی فلورنتینو پرز دیداری داشته و به او تاکید کرده که باید با اعجوبه سابق موناکو قرارداد امضا کند. در این ویدئو مارادونا به خبرنگار می گوید: "وقتی در یکی از مراسم های یوفا فلورنتینو را ملاقات کردم و به او گفتم که باید امباپه را جذب کند."

 

 

1638248

دیدگاه‌ها