کد خبر : 1776552 | 07 شهریور 1400 ساعت 02:50 | 28.6K بازدید | 2 دیدگاه

تماشایی بازی نکردیم ولی...

آنچلوتی: مهم 3 امتیاز بود، در مورد امباپه حرفی ندارم

کارلو آنچلوتی می گوید تیمش برابر بتیس زیبا بازی نکرد ولی مهمتر از هر چیزی کسب پیروزی بود.

آنچلوتی: مهم 3 امتیاز بود، در مورد امباپه حرفی ندارم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در دیداری حساس توانست با یک گل بر رئال بتیس پیروز شده و با 7 امتیاز موقتا صدرنشین شود.

تگ گل رئال را دنی کارواخال به ثمر رساند. این گل در شرایطی به ثمر رسید که بتیس در موقعیت 2 به یک شانس عالی گلزنی داشت ولی اشتباه خوانمی در پاس دادن باعث شد توپ به میگل گوتیرز برسد و روی یک ضد حمله سریع و ارسال کریم بنزما، رئال توسط دنی کارواخال به گلی سه امتیازی برسد.

این سومین بازی متوالی دور از خانه رئال بود.

 

 

1638299

 

 

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« نیمه اول شروع بدی نداشتیم ولی معتقدم نیمه دوم را خیلی بهتر و جدی تر آغاز کردیم. بیشتر فشار آوردیم و لحظه به لحظه بهتر شدیم. هرچند نمایشی تماشایی نداشتیم ولی پیروز شدیم که مهمتر از هر چیزی نیز بود. معتقدم هنوز باید بیشتر کار کنیم و ضعف هایی داریم که باید برطرف شوند.»

 

کارلتو ادمه داد:« داوید آلابا این توانایی را دارد تا خط دفاع را بالا نگاه دارد و کمک می کند حریف را نزدیک به میانه زمین پرس کنیم. دوست دارم از او در پست مدافع میانی استفاده کنم. وینیسیوس هم می تواند مثل امشب فیکس باشد و واضح است که علی رغم عدم گلزنی، نمایش بسیار خوبی داشت. از گرت بیل هم راضی هستم و هرچند در تمام کنندگی خیلی شانس نداشت ولی تلاش خودش را کرد و از عملکرد او هم رضایت دارم.»

 

1638303

 

 

گلزنی کارواخال:« دنی بازیکنی باتجربه است و یک شخصیت قوی دارد. او هم از جمله مدافعان بدبین است که در تمام طول بازی با تمرکز بالا بازی می کند.»

 

انتقال کیلیان امباپه:« حرفی در این مورد ندارم، چون این قضیه به باشگاه مربوط است.»

دیدگاه‌ها