کد خبر : 1776632 | 07 شهریور 1400 ساعت 14:18 | 48.1K بازدید | 3 دیدگاه

امباپه در فهرست بازی با رنس، خداحافظ رئال؟

مائوریسیو پوچتینو مطابق پیش بینی ها نام کیلیان امباپه را در فهرست بازی امشب پی اس جی و رنس قرار دارد.

امباپه در فهرست بازی با رنس، خداحافظ رئال؟

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه این روزها سوژه شماره یک نقل و انتقالات است و به فاصله کمتر از سه روز تا پایان انتقالات، مشخص نیست که بالاخره از پی اس جی به رئال خواهد رفت یا خیر.

باشگاه مادریدی سه شنبه گذشته پیشنهاد رسمی 160 میلیون یورویی به پی اس جی ارائه داد و یک روز بعد نیز پیشنهادش را به 170 + 10 میلیون یورو افزایش داد اما هنوز پاسخی دریافت نکرده است تا مشخص شود پاریسی ها حاضر به مذاکره برای فروش امباپه نیستند.

 

 

1638452

 

 

رئال تا دوشنبه ساعت 18 به پی اس جی برای پاسخگویی مهلت داده است.

روز گذشته امباپه بدون مشکل با پی اس جی تمرین کرد و سپس عکسی از خود و لیونل مسی در اینستاگرام منتشر کرد تا چنین به نظر برسد او امشب برابر رنس بازی خواهد کرد. گفته می شد او به دلیل انتقال احتمالی اش به رئال در بازی امشب غایب خواهد بود ولی مائوریسیو پوچتینو نام امباپه را در فهرست پی اس جی برای بازی امشب قرار داد تا به نظر برسد ستاره فرانسوی بیشتر به ماندنی شدن نزدیک است تا جدایی.

 

 

1638451

 

 

رئال امیدوار است تا امشب بتواند باب مذاکره را باز کند و در صورت توافق، امباپه امشب به میدان نخواهد رفت. اتفاقی که در حال حاضر کمی بعید به نظر می رسد.

از نکات مهم دیگر فهرست پی اس جی، حضور لیونل مسی است تا به طور قطع شاهد نخستین بازی فوق ستاره آرژانتینی در تیم جدیدش باشیم.

 

دیدگاه‌ها