کد خبر : 1776902 | 08 شهریور 1400 ساعت 16:28 | 21.4K بازدید | 2 دیدگاه

موسی - شیمبا، اهداف بعدی فولاد برای تمدید

مدیران فولاد در تلاش هستند تا طی امروز و فردا قرارداد دو بازیکن خارجی خود را تمدید کنند.

موسی - شیمبا، اهداف بعدی فولاد برای تمدید

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان پس از تغییرات گسترده ای که داشت، در ماجرای تمدید قرارداد به خوبی توانست وضعیت را کنترل کند و تاکنون ساسان انصاری، احسان مرادیان، محمد آبشک، وحید حیدریه، سید مهران موسوی و سعادت حردانی با این تیم قراردادهای خود را تمدید کرده‌اند.


مدیران فولاد پیش از اعلام رای دادگاه CAS در خصوص پنجره نقل و انتقالاتی، در نظر دارند تا با لوسیانو پریرا و موسی کولی‌بالی دو بازیکن خارجی خود نیز توافق کنند که به نظر می‌رسد موسی کولی‌بالی در آستانه تمدید با قرمزپوشان اهوازی است تا به مانند استقلال خوزستان و سپاهان، دوباره شاگرد عبدالله ویسی شود در صورت جدایی لوسیانو پریرا و باز شدن پنجره نقل و انتقالات قطعا جایگزین این بازیکن می‌تواند یک مهاجم جوان‌تر خارجی باشد با این توضیح که فولادی‌ها می‌توانند بازیکن آسیایی نیز جذب کنند. محمدرضا عباسی، مهران درخشان‌مهر، شروین بزرگ و وحید نامداری دیگر بازیکنانی هستند که امکان تمدید قرارداد با آن‌ها برای فصل آتی وجود دارد.

 

مدیران فولاد منتظر اعلام رای دادگاه هستند تا با توجه به لیست ویسی به سراغ گزینه‌های ایرانی بروند و بتوانند تیم خود را تقویت کنند. فولاد با توجه به قهرمانی در جام حذفی، یکی از تیم‌های حاضر در فصل آتی لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود و قطعا تقویت این تین می‌تواند به موفقیت ویسی و شاگردانش کمک کند.

 


لیست فولادخوزستان با توجه به تمدیدی های کنونی به شرح زیر است:

دروازه‌بان: احسان مرادیان، علی غلامزاده و رضا جلالی
مدافعین وسط: سینا شاه عباسی، میلاد بدرقه، سید مهران موسوی، ایوب والی،
مدافع راست: مجتبی نجاریان، سعادت حردانی
مدافع چپ: وحید حیدریه، احمدرضا جلالی

هافبک وسط: محمد آبشک، احمد عبدالله زاده، عارف غلامپور، امید صیدالی، علی باویه
هافبک نفوذی: آیاندا پاتوسی، محمد قاسمی نژاد، علیرضا سواری
وینگر: ساسان انصاری، صابر حردانی، سید علی موسویان، علی سبحانی
مهاجم: یوسف کی‌شمس، علی عالی نژاد

دیدگاه‌ها