کد خبر : 1777013 | 09 شهریور 1400 ساعت 08:43 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

رسیدن اسکوچیچ به بازی سوریه قطعی نیست

مجتبی خورشیدی در خصوص وضعیت اردوی تیم ملی و اتفاقات رخ داده در این روزها می‌گوید.

رسیدن اسکوچیچ به بازی سوریه قطعی نیست

به گزارش "ورزش سه"، خورشیدی سرپرست تیم ملی در گفت و گویی با برنامه فوتبال برتر داشت که مهمترین بخش‌های آن را می‌خوانید. او در خصوص وضعیت کرونای دو عضو اصلی کادر فنی گفت: قبل از اینکه مینی کمپ شروع شود یک شوک بزرگ به ما وارد شد آقای اسکوچیچ و وحید هاشمیان به ما اطلاع دادند که کرونا گرفتند و این دو بزرگوار  به قرنطینه رفتند و آخرین روز مینی کمپ هم متوجه شدیم که آقای ملادن مربی دروازه بان‌ها هم همین مشکل را داشتند و بلافاصله قرنطینه شدند و اجازه حضور در تمرینات را پیدا نکردند امروز که اولین روز فیفا دی بود و لژیونرها به ما ملحق شدند بعد از ورود، اول از آنها تست گرفتیم و به اتاق‌هایشان راهنمایی کردیم. در قرنطینه کامل بودند و حتی غذاهم در اتاق‌ها صرف می‌شد. تا بعدازظهر صبر کردیم که جواب تست‌ها آمد و خداراشکر همه‌ی تست‌ها منفی بود یعنی هم بازیکنان لژیونر و هم ده بازیکنی که از قبل با ما بودند و همینطور تمام افراد کادر پزشکی و پشتیبانی و تدارکات همه تست‌ها منفی بود و توانستیم تمرینی با حضور لژیونر‌ها امروز برگزار کنیم.


 
او ادامه داد: بعد از اینکه این اتفاق برای آقای ملادن پیش آمد ما یک کمیته با حضور آقای اسکوچیچ و طی مشورت‌هایی که با فدراسیون گرفتیم آقای میرزاپور به جمع ما اضافه شد. به هرحال ایشان از مفاخر بزرگ ما هستند و از بازیکنان بزرگ ما هستند که در جام جهانی بازی کردند ایشان قبول کردند که با گلر‌ها کار کنند‌ و آقای ماریو تات دستیار آقای اسکوچیچ وظیفه‌ی تمرین دادن  را در این چند روز بر عهده داشتند که امروز هم تمرینات انجام شد. 

 

او در خصوص اینکه اسکوچیچ می‌تواند در بازی سوریه روی نیمکت باشد گفت: آن طوری که من حساب کردم از روزی که این دوستان به این  مشکل دچار شدند امروز سیزدهمین روز است. ما فردا و پس فردا تست داریم و امیدواریم که جواب تست منفی شود تا بیایند و هدایت تیم را به عهده بگیرند. امیدواریم که بتوانند حضور داشته باشند‌.

 

خورشیدی در مورد اضافه شدن لژیونرها گفت: همه لژیونر‌های ما رسیدند فقط سردار آزمون یک روز از کادر فنی مرخصی خواست چون در بازی اول نیست. فردا ظهر به ما ملحق می‌شود. کریم انصاری فرد امشب ساعت دوازده و نیم شب و سعید عزت اللهی هم امشب می‌رسد. آقای صادق محرمی پنج و نیم صبح می‌رسد. صبح اول وقت این عزیزان تست می‌دهند و قرنطینه می‌شود و بعدازظهر اگر تست‌شان منفی شود و می‌توانند در تمرین حضور داشته باشند. تمرین فردا بعدازظهر با همه نفرات برگزار می‌شود‌.

دیدگاه‌ها