کد خبر : 1777332 | 10 شهریور 1400 ساعت 18:01 | 24.3K بازدید | 4 دیدگاه

فلیک: توماس مولر؟ به اندازه کافی بازیکن داریم

هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان از شرایط فعلی اردوی تیمش پیش از بازی مقابل لیختن اشتاین رضایت دارد.

فلیک: توماس مولر؟ به اندازه کافی بازیکن داریم

به گزارش "ورزش سه"، هانسی فلیک فردا شب برای اولین بار تیم ملی آلمان را در یک دیدار رسمی و در مرحله مقدماتی جام جهانی برابر تیم لیختن اشتاین رهبری خواهد کرد. هانسی فلیک در نشست خبری پیش از این دیدار از نیمکت نشینی مانوئل نویر و غیبت توماس مولر، دو ستاره باتجربه تیمش در این دیدار خبر داده است.

 

هانسی فلیک گفت: من از عملکرد تیم بسیار راضی هستم. بازیکنان شرایط مساعدی داشته و از نظر ذهنی در موقعیت خوبی قرار دارند. من نسبت به عملکرد خود در این تیم بسیار مطمئن هستم. مانوئل نویر فردا در ترکیب اصلی تیم ملی آلمان قرار نمی گیرد و انتظار دارم روز یکشنبه شرایط بازی کردن داشته باشد. بدین ترتیب در بازی فردا شب از برند لنو در ترکیب ثابت تیم استفاده خواهیم کرد.

 

1639515

 

همچنین توماس مولر نیز دچار مشکلات عضلانی شده و به خانه باز می گردد. در حال حاضر در اردوی تیم ملی بازیکن به اندازه کافی داریم و ریسک بازی کردن توماس مولر نیز بالا بود. هر بازیکنی که اینجا در اردو حاضر است قادر به بازی کردن خواهد بود. ما در همه پست ها شرایط خوبی داریم و این کادر فنی است که تصمیم می گیرد که فردا چه کسی بازی کند.

 

ما روی جاشوا کیمیچ برای پست شماره شش برنامه ریزی کرده ایم و این بازیکن در این منطقه بازی خواهد کرد. از نظر من کیمیچ یکی از بهترین بازیکنان جهان در آن پست بوده و البته او از نظر فنی بازیکنی بسیار انعطاف پذیر است. البته کیمیچ فاصله زیادی تا بهترین سطح خود داشته و با تمام توان برای رسیدن به نقطه اوج پیشرفت تلاش خواهد کرد."

دیدگاه‌ها