کد خبر : 1777374 | 10 شهریور 1400 ساعت 22:52 | 59.6K بازدید | 9 دیدگاه

رقابت شدید استقلال و فولاد بر سر شیمبا

به نظر می‌رسد لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی فصل قبل فولاد، در آستانه پیوستن به تیم آبی‌پوش پایتخت قرار دارد.

رقابت شدید استقلال و فولاد بر سر شیمبا

به گزارش ورزش سه، لوسیانو پریرا یکی از بازیکنانی بود که پیوستنش به استقلال مدتی است شنیده می‌شود. لوسیانو پریرا ۳۸ ساله که در لیگ هجدهم به عنوان آقای گلی دست یافت، در دو فصل اخیر یازده گل برای فولاد در لیگ برتر به ثمر رسانده و از عوامل اصلی موفقیت این تیم به شمار می‌رود.

 

شیمبا که لقب بهترین گلزن خارجی تاریخ لیگ برتر را در کارنامه دارد، علاوه بر فولاد در سپاهان، گسترش فولاد و صنعت نفت بازی کرده و حال استقلال مشتری جدی این تیم است، وی در اکثر مسابقات فصل قبل بازوبند فولاد را بر بازو بسته بود و هواداران این تیم شاید گمان نمی‌کردند او از این تیم جدا شود.

 


به نظر می‌رسد شیمبا اگر اتفاق خاصی نیفتد استقلالی می‌شود مگر اینکه در لحظات پایانی فولاد و مدیرعاملش گرشاسبی بتوانند او را از این انتقال منصرف کنند و این مهاجم سن بالا اما گلزن را در کنار خود نگه دارند.فولادی‌ها که هنوز وضعیت پنجره نقل و انتقالاتی‌شان مشخص نیست در روزهای اخیر توانستند مهره‌های اصلی را نگه دارند و تنها موسی کولی‌بالی و شیمبا از این لیست باقی مانده‌اند. اگر پنجره فولاد باز شود قطعا بازیکنانی در لیست ویسی هستند که جایگزین جدا شده‌ها خواهند شد.

 


حضور گرشاسبی پشت میز مدیرعاملی، هواداران فولاد را امیدوار خواهد کرد تا تیم گردن کلفتی زیر نظر ویسی تشکیل بدهند و بتوانند فولاد را موفق چه در لیگ و چه در لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی ببینند.

دیدگاه‌ها