کد خبر : 1777479 | 11 شهریور 1400 ساعت 15:40 | 9.6K بازدید | 1 دیدگاه

فدراسیون برای ما سنگ تمام گذاشت؛

هاجر دباغی: میخواهم در اروپا بازی کنم

هاجر دباغی، مهاجم تیم بانوان می‌گوید که هدفش بازی در اروپاست و برای رسیدن به آن تمام تلاشش را خواهد کرد.

هاجر دباغی: میخواهم در اروپا بازی کنم

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم شماره ۲۰ تیم ملی بانوان مثل هم شماره اش، سردار آزمون در تیم ملی مردان عملکرد درخشانی داشته و در خط حمله تیم ایران به خلق موقعیت و گلزنی شاگردان ایراندوست کمک می‌کند. ‌

 

این در حالی است که تیم ملی بانوان از اردیبهشت ماه در اختیار مریم ایراندوست و کادر او قرار دارد و از آن زمان اردوهای مختلفی برای آمادگی بیشتر نیم ملی برگزار شده است. در همین زمینه بازی مقابل بلاروس و ازبکستان هم به انجام رسید تا او آزمون و خطای بیشتری کند و به ترکیب مورد علاقه برسد؛ ترکیبی که هاجر دباغی، مهاجم شماره ۲۰ تمام تلاش خود را می‌کند در آن قرار گیرد.

 

در دو بازی اخیر ایران با ازبک‌ها، در بازی اول ایران با دو گل شکست خورو ولی در دومین بازی با یک نمایش بهتر به تساوی یک بر یک در تاشکند رسید. در این بازی ایران یک گل با هنرنمایی و دریبل‌های هاجر دباغی و نفوذ او از گوشه محوطه جریمه و پاس کات بک او به ثمر رساند. این بازیکن با خبرنگار "ورزش سه" به گفت و گو پرداخت که صحبت‌های او را می‌خوانید.

 

دباغی در ابتدا گفت: دو بازی گذشته خیلی کمک‌مان کرد به خاطر اینکه مربی می‌خواست ارنج نهایی برای بازی‌های اصلی دست‌شان بیاید. غیر از یافتن ترکیب اصلی کادرفنی می‌خواست بازیکنان یک محک جدی قبل از بازی‌های اصلی بخورند و همین‌طور ما هم می‌خواستیم خودمان سنجیده شویم که ببینیم در این مدت نقاط ضعف و قوتی که روی آن کار کرده بودیم به کجا رسیده و بازی‌ها خیلی کمک کننده بود.

 

او در خصوص دریبل‌ها و پاس گل جذابش گفت: بازی اول که دو بر صفر به ازبکستان باختیم از لحاظ تیمی خیلی تفاوتی نداشتیم و فقط شماره 17 آنها با کار انفرادی دو گل به ثمر رساند. در این بازی هم همه تیم بی نقص بازی کردیم و به نظر من نیاز بود یک خلاقیت فردی پیش بیاید تا تیم به گل برسد و خدا را شکر که توانستم این کار را انجام بدهم و با پاس من تیم به گل رسید.

 

او ادامه داد: اهداف من این است که روز به روز پیشرفت کنم و تا اینجا هم خداراشکر می‌کنم بابت عناوین و افتخاراتی که به دست آورده‌ام؛ ولی قانع نیستم و هرروز دنبال پیشرفت بیشتر هستم و قطعا اهدافم فوتبال بازی کردن در تیم‌های بالاتر و بازی در فوتبال اروپاست و برایش تلاش می‌کنم.

 

مهاجم تیم ملی اضافه کرد: این دوره حمایت از ما خیلی خوب بود و فدراسیون سنگ تمام گذاشت و ما تا جایی که شده در بازی‌های دوستانه عملکرد خوبی نشان دادیم و انشاالله در بازی‌های اصلی هم حمایت ها را جواب دهیم. من پست اصلی ام مهاجم است ولی هر جا که کادرفنی نیاز داشته باشد بازی می‌کنم و در این دوره هم در چندین پست مختلف در خدمت تیم ملی بودم.

 

او در خصوص شماره مورد علاقه‌اش، یعنی 20 که سردار آزمون هم آن را در تیم ملی می‌پوشد گفت: قطعا بازیکن است که به یک شماره ارزش می‌دهد. آقای آزمون انقدر بازیکن بزرگ و خوبی بوده که به شماره 20 تیم ملی‌مان ارزش داده و من هم از بچگی 20 پوشیدم و امیدوار که با خوب کار کردن و به دست آوردن عناوین در یاد و خاطرات با این شماره بمانم. من فوتبال آقایان را هم به طور کامل دنبال می‌کنم و برای بازی‌های پیش روی تیم ملی آقایان آرزوی موفقیت می‌کنم.

دیدگاه‌ها