کد خبر : 1777613 | 12 شهریور 1400 ساعت 10:47 | 19.1K بازدید | 1 دیدگاه

بونوچی:

متاسفیم، می‌خواستیم برد را با هواداران جشن بگیریم

لئوناردو بونوچی، کاپیتان تیم ملی ایتالیا، معتقد است که این تیم در برابر بلغارستان کمی عجول عمل کرده است.

متاسفیم، می‌خواستیم برد را با هواداران جشن بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، قهرمان رقابت‌های یورو شب گذشته چهارمین مسابقه خود در راه رسیدن به جام جهانی قطر را برگزار کرد و با یک توقف غیرمنتظره مقابل بلغارستان روبه‌رو شد. ایتالیا در ابتدا توسط فدریکو کیه زا را از حریف خود پیش افتاد اما در دقایق پایانی نیمه اول گل تساوی را دریافت کرد و در ادامه نیز حملات آتزوری بی‌نتیجه ماند تا بازی با همان نتیجه 1-1 تمام شود.

 

لئوناردو بونوچی، کاپیتان تیم ملی ایتالیا، بعد از توقف این تیم مقابل بلغارستان گفت: " بازی سختی بود. ما می‌دانستیم که آنها به شکل عمقی دفاع خواهند کرد. موقعیت هایی برای گلزنی داشتیم اما عجولانه و نادرست عمل کردیم. واقعاً متاسفم چرا که می‌خواستیم پیروزی را با هواداران‌مان جشن بگیریم.

 

 

1640035

 

 

ما یک امتیاز کسب کردیم و حالا برای بازی روز یکشنبه آماده می شویم. ما باید در هر مسابقه پیروز شویم اما واقعاً در برابر بلغارستان بازی خوبی انجام دادیم. در نیمه دوم حتی یک شوت هم به سمت دروازه ما زده نشد و در سمت مقابل دروازه‌بان حریف چند سیو عالی داشت."

 

فدریکو کیه زا، زننده تک گل تیم ملی در مسابقه دیشب، نیز گفت: " من برای گل هیجان زده هستم اما ما باید برنده می شدیم و این کار را نکردیم. حالا ما باید به سوئیس برویم و همانطور که می دانیم بازی کنیم. ما یک سال پیش هم مقابل بوسنی متوقف شده بودیم اما با صعود به مرحله بعد نشان دادیم که می توانیم نتایج خوبی کسب کنیم."

 

 

1640036

دیدگاه‌ها