کد خبر : 1777615 | 12 شهریور 1400 ساعت 11:28 | 7.7K بازدید | 1 دیدگاه

نظر مشترک ستاره های آلمان؛ بازی سختی بود

آلمان شب گذشته موفق شد به سختی و با دو گل از سد لیختن اشتاین عبور کند.

نظر مشترک ستاره های آلمان؛ بازی سختی بود

به گزارش "ورزش سه"، قهرمان جام جهانی 2014 که بعد از سال ها یک مربی دیگر به جز یواخیم لوو را روی نیمکت خود می دید، شب گذشته موفق شد با دو گل از سد لیختن اشتاین عبور کند. این پیروزی در حالی برای شاگردان هانسی فلیک رقم خورد که تصور می شد آلمان گل های بیشتری وارد دروازه حریف کند اما دفاع چند لایه لیختن شتاین کار را برای آن ها دشوار کرد.

 

مارکو رویس، ستاره باتجربه تیم ملی آلمان، بعد از این پیروزی سخت گفت: "حریف بسیار در عمق دفاع می‌کرد بنابراین عبور از آن ها کار بسیار دشواری بود. پاس های آخر ما به شکل درست نمی رسید اما در نهایت پیروز شدیم و حالا برای بازی یکشنبه آماده می شویم."

 

 

1640041

 

 

جاشوا کیمیش نیز درباره این بازی گفت: "بازی سختی بود. حریف خیلی در عمق دفاع می کرد. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم اما به خوبی از آنها استفاده نکردیم. در نهایت موفق شدیم که با دو گل به پیروزی برسیم."

 

تیمو ورنر که یکی از گلزنان آلمان در مسابقه شب گذشته نیز گفت: "سخت بود اما ما قطعاً باید چند گل دیگر به ثمر می رسانیم. با این حال لیختنشتاین همه توپ ها را بر می گرداند. ما اکنون در حال یادگیری چیزهایی هستیم که مربی جدید از ما می خواهد."

 

 

1640040

دیدگاه‌ها