کد خبر : 1777815 | 13 شهریور 1400 ساعت 12:02 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

ناکامی تقریبا دو ساله؛

ناکامی عجیب ستاره تاتنهام سون در ترکیب کره جنوبی

سون هیونگ مین مدت هاست در ترکیب تیم ملی کره جنوبی عملکرد خوبی نداشته است.

ناکامی عجیب ستاره تاتنهام سون در ترکیب کره جنوبی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال کره جنوبی با هدایت پائولو بنتو در دیدار رفت گروه اول مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی قطر مقابل عراق در ورزشگاه جام جهانی سئول به نتیجه تساوی 0-0 رضایت داد. سون هیونگ مین، ستاره کره ای تاتنهام در این دیدار اسیر یارگیری متمرکز مدافعان تیم ملی عراق شده و نتوانست گره از کار تیمش باز کند. اما آمار سون هیونگ مین در مدت اخیر در تیم ملی کره جنوبی نگران کننده شده و پائولو بنتو باید به زودی راه حلی برای استفاده از توانایی های این ستاره مشهور پیدا کند.

 

1640385

 

از روز بازی مقابل تیم ملی سریلانکا در اوکتبر سال 2019 و در واقع در یک سال و 11 ماه اخیر، سون هیونگ مین در گلزنی با لباس تیم ملی کره جنوبی در جریان بازی برای کشورش ناکام بوده و فقط یک بار موفق به باز کردن دروازه رقبا شده است. سون هیونگ مین چند ماه قبل در دیدار مقابل لبنان از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شد و این آمار عجیب در بازی مقابل عراق نیز ادامه یافت.

 

این در حالیست که سون هیونگ مین در همین مدت و در لباس تاتنهام بهترین کارنامه خود از نظر گلزنی را به ثبت رسانده و به یکی از گلزنان قهار لیگ برتر تبدیل شده است. سون هیونگ مین فصل گذشته با زدن 17 گل در 37 بازی رکورد گلزنی خود در یک فصل را به ثبت رساند. او که تابستان امسال قرارداد خود را با تاتنهام به مدت چهار سال دیگر تمدید کرد، در سه بازی اول لیگ امسال نیز دو بار موفق به گلزنی شده و ستاره تیم نونو اسپریتو در غیبت هری کین بوده است.

 

سون در هفته ابتدایی لیگ گل پیروزی بخش تاتنهام را مقابل مدافع عنوان قهرمانی لیگ یعنی منچسترسیتی به ثمر رساند و در هفته سوم مقابل واتفورد نیز با نواختن یک ضربه آزاد تماشایی، زمینه ساز کسب سه امتیاز تیمش و صدرنشینی در لیگ برتر شد. اما سون هیونگ مین در ترکیب کره جنوبی مدت هاست که ناکام بوده و نتوانسته درخشش تاتنهام را در رده ملی نیز تکرار کند.

دیدگاه‌ها