کد خبر : 1777877 | 13 شهریور 1400 ساعت 15:49 | 7.5K بازدید | 3 دیدگاه

باید برنده شویم

فلیک: نویر می‌رسد، ارمنستان تیم خطرناکی است

سرمربی مانشافت در نشست خبری بازی با ارمنستان به بازیکنانش هشدار داد که باید مراقب این حریف خطرناک باشند.

فلیک: نویر می‌رسد، ارمنستان تیم خطرناکی است

به گزارش "ورزش سه"، فردا از دور مقدماتی جام جهانی منطقه اروپا، آلمان میزبان ارمنستان است. هر دو تیم 4 بازی انجام داده اند و در عین شگفتی ارمنستان با 10 امتیاز صدرنشین است و آلمان که یک شکست برابر مقدونیه متحمل شده، در رده دوم قرار دارد. به همین دلیل پیروزی بر ارمنستان برای ژرمن ها اهمیت فوق العاده ای دارد.

هانسی فلیک سرمربی آلمان که اخیرا جانشین یوآخیم لوو شده، دو روز پیش نخستین پیروزی خود را برابر لیختن اشتاین جشن گرفت و فردا به دنبال ثبت دومین پیروزی است.

 

 

1640471

 

 

فلیک در نشست خبری این بازی گفت:« معتقدم ارمنستان از میانه زمین شروع به پرس ما خواهد کرد و با سرعت بالای انتقال توپ، سعی می کند هر 4 مهره هجومی شان را در جریان بازی قرار دهند. مخیتاریان و آدامیان بسیار سریع و تکنیکی هستند و ما کیفیت بالای آنها را از زمان حضورشان در بوندسلیگا می شناسیم. ما باید به خصوص در دفاع منسجم و هوشمندانه عمل کنیم. آنها تیم خطرناکی هستند و باید مراقب باشیم و از این بازی سه امتیاز را بگیریم.»

 

فلیک در مورد وضعیت مانوئل نویر، هاورتز و گوسنس گفت:« نویر به خوبی تمرین کرده و برای بازی فردا در دسترس است. رابین گوسنس اما این بازی را از دست خواهد داد ولی شرایطش بهتر شده است. هاورتز سرماخوردگی دارد و باید تا فردا صبر کنیم و شرایط او را بسنجیم.»

 

جانشین برای گوسنس:« هنوز در مورد ترکیب اصلی به نتیجه نرسیده ام. داوید رائوم تنها مدافع چپ تخصصی در دسترس است ولی گزینه های دیگری نیز داریم. فردا در این مورد تصمیم می گیرم.»

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها