کد خبر : 1777890 | 13 شهریور 1400 ساعت 16:09 | 27.1K بازدید | 1 دیدگاه

خوشبین‌تر از گذشته‌ام

واکنش انریکه به احتمال نرسیدن اسپانیا به جام‌جهانی

سرمربی تیم ملی اسپانیا خوشبین است که علی رغم نتایج نه چندان خوب در نهایت سهمیه جام جهانی را به دست بیاورند.

واکنش انریکه به احتمال نرسیدن اسپانیا به جام‌جهانی

به گزارش "ورزش سه"، شکست دو روز پیش اسپانیا در زمین سوئد باعث شد تا احتمال صدرنشینی لاروخا در گروه دوم مقدماتی جام جهانی 2022 به خطر بیفتد. سوئد با سه بازی و 9 امتیاز اول است و اسپانیا با یک بازی بیشتر 7 امتیاز دارد.

فردا اسپانیا میزبان تیم قعرنشین جدول یعنی گرجستان است.

 

 

1640479

 

 

لوئیس انریکه سرمربی اسپانیا در نشست خبری این بازی گفت:« بازی با سوئد را دوباره تماشا کردم و آنالیز دقیقی انجام دادیم. حالا خوشبین تر از دیروز هستم چرا که با وجود شکست، نکات مثبت زیادی در تیمم کشف کردم. البته اشتباهاتی هم داشتیم که باید تصحیح شوند و این کار را انجام خواهیم داد. اغلب در دوئل ها موفق نبودیم و در تمام کنندگی هم مشکل داشتیم. سوئد در خیلی صحنه ها از ما دقیق تر بود و برخی بازیکنان ما در جاگیری ها اشتباه داشتند.»

 

گرجستان:« معتقدم بازی ساده ای نیست و به ما سخت خواهد گذشت. مزیت ما این است که برابر هواداران به میدان می رویم ولی به یاد دارم که در بازی رفت، دقیقه پایانی بود که پیروز شدیم.»

 

 

1596918

 

 

شانس صدرنشینی و صعود به جام جهانی:« خوشبین تر از قبل هستم ولی در مورد اول شدن چیزی دست ما نیست و باید منتظر لغزش سوئد بمانیم و البته خودمان نیز باید بازی ها را برنده شویم. صعود به جام جهانی اما به خودمان بستگی دارد. ما در یورو 2020 به جمع 4 تیم رفتیم و در لیگ ملت های اروپا هم جزو 4 تیم نهایی هستیم. فقط ایتالیا شرایطی مشابه ما دارد.»

 

انتقادات از اریک گارسیا:« موافق این انتقادات نیستم. او در فرم خوبی قرار دارد و فصل را هم در بارسا درخشان شروع کرده است. مشکلات دفاعی فقط مربوط به مدافعان نیست و البته دیگر مدافع میانی ما هم بی نقص نبود و روی او هم فشار زیادی وارد کردند. من در مجموع از مدافعانم رضایت دارم.»

 

دیدگاه‌ها