کد خبر : 1778201 | 15 شهریور 1400 ساعت 10:27 | 5.2K بازدید | 1 دیدگاه

فلیک: باید در شرایط حساس خودمان را نشان دهیم

هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، با ابراز رضایت از عملکرد تیمش مدعی شد که بازیکنان آلمان باید در شرایط حساس توانایی‌های خود را نشان دهند.

فلیک: باید در شرایط حساس خودمان را نشان دهیم

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم آلمان و ارمنستان شب گذشته در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر به مصاف یکدیگر رفتند. شاگردان هانسی فلیک موفق شدند با نتیجه قاطع 0-6 و با دو گل سرژ گنابری و یک گل از مارکو رویس، تیمو ورنر، هافمن و کریم آدیمی برابر حریف خود به پیروزی برسند.

هانسی فلیک پس از سوت پایان بازی درباره شرایط این دیدار به خبرنگاران گفت:« من واقعا از عملکرد امروز تیم راضی بودم. این قدم بعدی بود که ما در کنار یکدیگر برداشتیم. بازیکنان می‌توانند از عملکردشان راضی باشند اما ما باید از فردا روی بازی بعدی برابر ایسلند تمرکز کنیم. ما باید در شرایط حساس خودمان را نشان دهیم. جو امروز فوق العاده بود. من خوشحالم که توانستیم هواداران را تحت تاثیر قرار دهیم و آنها را در کنار خودمان داشته باشیم. شرایط باید همینطور باشد.»

 

1641000

 

فلیک در ادامه به تمجید از بازیکنان تیمش پرداخته و اظهار داشت:« مارکو رویس پیش فصل خوبی داشته است. او در طول چند سال اخیر با بدشانسی‌های بسیاری مواجه بوده است. من بسیار خوشحالم که او آماده سازی خوبی را پشت سر گذاشته و حالا در شرایط خوبی قرار دارد. لروی سانه هم حرکاتش را به سادگی هرچه تمام‌تر انجام می‌دهد. این احساس به شما دست می‌دهد که او از اعتماد به نفس بالایی برخوردار است. این بازیکنان به چنین چیزی نیاز دارد. او در مسیر واقعا خوبی قرار گرفته است.»

سرژ گنابری نیز از پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« ما در برابر دروازه حریف قوی ظاهر شدیم، حتی با این که می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم. گلزنی و این که بتوانی به تیم کمک کنی همیشه حس بسیار خوبی دارد. ما حالا این احساس را با خودمان داریم، بنابراین می‌توانیم روز چهارشنبه عملکرد خوب دیگری را به نمایش گذاشته و نتیجه دلخواهمان را به دست بیاوریم.»

دیدگاه‌ها