کد خبر : 1778259 | 15 شهریور 1400 ساعت 13:15 | 32.7K بازدید | 7 دیدگاه

نه کسی مالکیت را می پذیرد، نه زنوزی برمی گردد

باشگاه تراکتور؛ این مکان تعطیل است!

فعالیت های باشگاه تراکتور به حالت تعطیل در آمده و مشخص نیست سرنوشت این تیم چه خواهد شد.

باشگاه تراکتور؛ این مکان تعطیل است!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اعتراض هایی که عده اندکی از هواداران تراکتور در روزهای گذشته به مدیریت باشگاه و نحوه اداره تیم داشتند، در نهایت محمد رضا زنوزی مالک سرخپوشان تصمیم گرفت باشگاه را تحویل بدهد و عطای ماندن را به لقایش ببخشد.


در این خصوص و بعد از اعلام کناره گیری زنوزی از مالکیت باشگاه، مسئولان استانی آذربایجان روز گذشته جلسه ای را تشکیل دادند و در پایان جلسه مشخص شد که هیچ فرد یا نهاد دیگری حاضر نیست در شرایط کنونی مالکیت باشگاه را بپذیرد. از این مسئولان تصمیم گرفتند که زنوزی همچنان به کارش در تراکتور ادامه بدهد. مساله مهم اما دلسردی زنوزی از ادامه تیمداری است.


مالک تراکتور که طی 3 فصل گذشته حدود 300 میلیارد تومان از هزینه شخصی برای تراکتور خرج کرده، نمی تواند بپذیرد که عده ای از هواداران اینگونه به نحوه فعالیتش بتازند و او را مورد نقد قرار بدهند. از سوی دیگر زنوزی هم اعلام کرده هیچ فعالیتی در تراکتور نمی کند تا باشگاه تعطیل شود.


امروز هم مانند دو روز گذشته در ساختمان باشگاه تراکتور قفل است و هیچ فعالیتی در آن انجام نشده است. از طرفی تمرینات تراکتور هم تعطیل شده و در شرایطی که سرخپوشان چند روز دیگر باید در لیگ قهرمانان آسیا مقابل النصر قرار بگیرند اما هیچ تمرینی نمی کنند و مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار این تیم خواهد بود.


تیم محبوب فوتبال آذربایجان حالا شرایط خاصی را تجربه می کند و باید دید طی یکی دو روز آینده اتفاقات جدیدی رخ می دهد یا خیر.

دیدگاه‌ها