کد خبر : 1778287 | 15 شهریور 1400 ساعت 14:59 | 34.2K بازدید | 0 دیدگاه

جلالی‌راد به خانه بازگشت؛

اولین خرید شهر خودرو در سکوت (عکس)

دروازه‌بان فصل گذشته تیم نساجی با امضای قراردادی بار دیگر به شهر خودرو پیوست.

به گزارش "ورزش سه" سعید جلالی‌راد دروازه‌بان ۲۷ ساله و ۱ متر و ۸۴ سانتی‌متری که بازیکن آکادمی باشگاه پدیده (شهر خودرو) محسوب می‌شود و در فصول گذشته دو نوبت از این تیم جدا شده، بار دیگر به تیم مشهدی بازگشت.

 

جلالی‌راد که فصل گذشته و پس از اتمام خدمت سربازی در فجرسپاسی به شهر خودرو بازگشت، نتوانست به گلر شماره یک این تیم تبدیل شود و نیمکت‌نشین میلاد فراهانی شد.

 

بر همین اساس و با توجه به پیشنهادی که از باشگاه نساجی داشت، جلالی‌راد تصمیم به جدایی گرفت و راهی باشگاه قائمشهری شد؛ اما حالا پس از گذراندن یک نیم فصل در نساجی بار دیگر این دروازه‌بان ۲۷ ساله تصمی بازگشت به  مشهد را گرفته است.

 

 

او که در پدیده سابقه همکاری با محمدرضا مهاجری را داشت، با توجه به درخواست این سرمربی تصمیم به حضور دوباره شهر خودرو گرفت و روز گذشته در اولین جلسه تمرینی برای فصل جدید این تیم مشهدی حضور یافت.

 

با این وصف، سعید جلالی‌راد اولین خرید شهر خودرو در نقل و انتقالات تابستانی نام گرفت؛ از میلاد کمندانی، نادر محمدی،محمد میری،داریوش شجاعیان،مصطفی ناییج‌پور، رضا شربتی، امین عباسی و امیرحسین صالحی به عنوان دیگر نفرات لیست درخواستی مهاجری نامبرده شده است.

 

عکس: محسن بخشنده

دیدگاه‌ها